DrMetal Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 (edytowane) "Did you kill our papa?" To mój pierwszy udział w jakimkolwiek konkursie ;) jestem początkujący ale postanowiłem spróbować. Koncept jest taki: Pan elektronik zostaje zaatakowany przez małe telewizorki które są przekonane że to właśnie on spowodował awarie ich tatusia. Bezlitosne chcą same wyznaczyć sprawiedliwość elektronikowi. Zapędzony w róg elektronik trzyma w ręce swoje narzędzie zbrodni - śrubokręt. A w tle widać zepsutego tatusia. Taki szybki szkic rysowałem na tablecie, a nie za bardzo potrafię się jeszcze posługiwać tym narzędziem :-) Edytowane 17 Lipiec 2008 przez DrMetal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 IMHO jeden z lepszych pomysłów, bierz się do roboty, bo czasu nie jest tak dużo jak może się wydawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrMetal Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) Przyznaje ze nie za dużo mam czasu i moje prace ledwo co się posuwają do przodu :-) Wpadłem jeszcze na parę pomysłów... Postanowiłem że ożywię każdy przedmiot w scenie, np. zegarek wiszący na ścianie będzie obserwował całą sytuacje z drewnianą fajką w ustach, pilot będzie się chował za plecami jednego z telewizorków z groźną miną , a w tle będzie widać jeszcze jeden telewizorek który ciągnie już gotową trumnę dla elektronika. :-) Sporo roboty, a czasu brakuje :-) Tutaj model "głowy" jednego z trzech telewizorków bandytów ;-) Edytowane 17 Lipiec 2008 przez DrMetal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 17 Lipiec 2008 Share Napisano 17 Lipiec 2008 Zapowiada się świetnie! Model, nawet jeśli robiony "na szybko", prezentuje się obiecująco. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...