Tau Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Widziałem podobny problem chyba u Ani w kąciku porad, ale rozwiązania nie znalazłem. Przy przejściu na wyższy poziom rónierz przy machaniu pendzlem czasmi podczas smothowania modelu verty zaczynają dziwnie wystrzeliwać. Można to wysmothować, oczywiście z "lewej"strony modelu bo inaczej dziurka sie pogłębia, ale co po tym jeśli za chwile tworzy sie nowy. co może być tego powodem:/
Tomala Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 U Ani chyba nie wystrzeliwały tak głęboko i nie w miejscu gdzie masz czystą topologię. Może masz walnięte ramy?
zeet Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 ramy? znaczy? pamięć RAM Sprawdź model czy nie ma "lewych" verteksów -verteksy nie związane z topologią . Przed smooth-owaniem użyj funkcji Cler mask. I na jakiej wersji Zbrusha pracujesz ZB 3 czy ZB 3.1 ???
Tau Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 (edytowane) clear mask raczej nie pomaga, a robie na 3.1. wiec mówicie że ram, ale innych objawów by nie było? Edytowane 17 Lipiec 2008 przez Tau
Tomala Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 No dziwna sprawa jak tak sobie pojedyncze vertexy wystrzeliwują przy normalnym sculptowaniu. Ściągnij sobie program memtest i przetestuj ram. Przy dobrych ramach wielokrotny test pamięci nie powinien wykazywać żadnego błędu.
Tau Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 dzięki panowie za pomoc:), fakt to przez ram mialem proca i ratio ramu zmienione i prawdopodbnie to było powodem, bo narazie modeluje sie bez zadnych wystrzeliwujacych vertów. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się