Jump to content
Tau

dziurki w modelu/vertexy strzelaja

Recommended Posts

Widziałem podobny problem chyba u Ani w kąciku porad, ale rozwiązania nie znalazłem. Przy przejściu na wyższy poziom rónierz przy machaniu pendzlem czasmi podczas smothowania modelu verty zaczynają dziwnie wystrzeliwać. Można to wysmothować, oczywiście z "lewej"strony modelu bo inaczej dziurka sie pogłębia, ale co po tym jeśli za chwile tworzy sie nowy.

co może być tego powodem:/

 

vertyih7.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ani chyba nie wystrzeliwały tak głęboko i nie w miejscu gdzie masz czystą topologię.

Może masz walnięte ramy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ramy? znaczy?
pamięć RAM

 

Sprawdź model czy nie ma "lewych" verteksów -verteksy nie związane z topologią .

Przed smooth-owaniem użyj funkcji Cler mask.

 

I na jakiej wersji Zbrusha pracujesz ZB 3 czy ZB 3.1 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

clear mask raczej nie pomaga, a robie na 3.1.

wiec mówicie że ram, ale innych objawów by nie było?

Edited by Tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dziwna sprawa jak tak sobie pojedyncze vertexy wystrzeliwują przy normalnym sculptowaniu. Ściągnij sobie program memtest i przetestuj ram. Przy dobrych ramach wielokrotny test pamięci nie powinien wykazywać żadnego błędu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki panowie za pomoc:), fakt to przez ram mialem proca i ratio ramu zmienione i prawdopodbnie to było powodem, bo narazie modeluje sie bez zadnych wystrzeliwujacych vertów.

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy