halset Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Jest może gdzieś w 3ds funkcja odwrotna do Turbo Smooth, Mesh Smooth itp? Taka która zamiast zagęszczać, upraszcza siatkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 funkcja optimize Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 a najlepiej ręcznie, a jeszcze lepiej od początku robić ładną siatkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halset Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2008 Wiadomo że najlepiej od początku, ale męcze właśnie mój pierwszy model auta i troche bałaganu sie zrobiło w jednym miejscu ; A to optimize dziwnie działa, pajączki sie robią ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Pozostają ręczne robótki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Nie mów nikomu, ale DoIt zrobi to za Ciebie - idealna siatka pod ms Możesz ewentualnie zabrać model na wycieczkę do xsi - jego polygon reduction radzi sobie zaskakująco dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 Jest jeszcze taki plugin Polychop ale pod maxa i również zaskakująco dobrze sobie radzi. _B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi