Napisano 16 Lipiec 200817 l Jest mo偶e gdzie艣 w 3ds funkcja odwrotna do Turbo Smooth, Mesh Smooth itp? Taka kt贸ra zamiast zag臋szcza膰, upraszcza siatk臋?
Napisano 16 Lipiec 200817 l Autor Wiadomo 偶e najlepiej od pocz膮tku, ale m臋cze w艂a艣nie m贸j pierwszy model auta i troche ba艂aganu sie zrobi艂o w jednym miejscu ; A to optimize dziwnie dzia艂a, paj膮czki sie robi膮 ;/
Napisano 16 Lipiec 200817 l Nie m贸w nikomu, ale DoIt zrobi to za Ciebie - idealna siatka pod ms Mo偶esz ewentualnie zabra膰 model na wycieczk臋 do xsi - jego polygon reduction radzi sobie zaskakuj膮co dobrze.
Napisano 16 Lipiec 200817 l Jest jeszcze taki plugin Polychop ale pod maxa i r贸wnie偶 zaskakuj膮co dobrze sobie radzi. _B