Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest może gdzieś w 3ds funkcja odwrotna do Turbo Smooth, Mesh Smooth itp? Taka która zamiast zagęszczać, upraszcza siatkę?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a najlepiej ręcznie, a jeszcze lepiej od początku robić ładną siatkę

Napisano
  • Autor

Wiadomo że najlepiej od początku, ale męcze właśnie mój pierwszy model auta i troche bałaganu sie zrobiło w jednym miejscu ;

A to optimize dziwnie działa, pajączki sie robią ;/

Napisano

Nie mów nikomu, ale DoIt zrobi to za Ciebie - idealna siatka pod ms

Możesz ewentualnie zabrać model na wycieczkę do xsi - jego polygon reduction radzi sobie zaskakująco dobrze.

Napisano

Jest jeszcze taki plugin Polychop ale pod maxa i również zaskakująco dobrze sobie radzi.

_B

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności