Napisano 20 Lipiec 200816 l Model wiesniaczki zrobiony do projektu Suspire. 3600 trisow tex 1024x, diffuse, normal, specular, alpha Edytowane 31 Lipiec 200816 l przez Apollo
Napisano 20 Lipiec 200816 l Obwiśnij jej tę tunikę na rękach, bo dłonie wyglądają jakby z rurek wychodzily, niech materiał na nich wisi, tak chyba jest w realu, tak mi się wydaje... Zauważyłem, że masz problemy z zachowaniem interesującej sylwetki, (nie tylko w tym modelu) co jest bardzo ważne bo pierniczy overview nawet świetnie otexturowanych i detalicznych modeli. Przywiązuj więcej wagi do propocji, zdecydowanie więcej. Nawet jeśli to krępa babka ma być (a czego nie widać jednak po twarzy) to kształty z jakich ją zbudowałeś pozostawiają do życzenia.
Napisano 20 Lipiec 200816 l Dokładnie, zrób z niej kobietę a nie worek. Druga uwaga to w ogóle prawie nie widać normalnych, a powinno być widać skoro są dość mocno wyciągnięte. Może wina oświetlenia, pokaż screena z engine'u. Jak poprawisz te rzeczy to może wyjść fajnie :)
Napisano 20 Lipiec 200816 l Autor Dzieki za komenty Dopiero po twoich poprawkach Levus zdalem sobie sprawe ze slabych ksztaltow :)
Napisano 20 Lipiec 200816 l twarz ma bardzo fajną, postać jako taka do dojenia w sam raz :D a tak serio przy tej figranowej twarzycce powinna miec drobniejszą budowe ciala , textury mi sie nie podobają oprocz cielistych, nie wiem nie znam sie ale jako wyrwane z kontekstu nie gra to moze in game by sie sprawdzilo
Napisano 20 Lipiec 200816 l ja to mysle ze uv to potraktowales lajtwo zupełenie, przez co masz duze straty na texturce , mimo ze textura jest jak piszesz 1024x1024 to przy odrobinie checi upchnęło by sie to na 512x1024, takie elementy jak ręce stopy oczy moga być pojedynczo, włosy styknie jak mykniesz ze 2 max 3 wariacjie i ponakładasz uv na siebie, poza cielistym to ogolnie te textury strasznie "brudne" robisz i są bardzo uproszczone :\ a tu taka poglądowa sytuacja jak to jest z tym wykorzystaniem textury ;)
Napisano 21 Lipiec 200816 l Ja bym się jeszcze przyczepił do tego że zrobiłeś jej tył głowy a wogóle go nie widać bo jest pod kapturem. Zmarnowane poly i miejsce na tex.
Napisano 31 Lipiec 200816 l Autor Nanioslem troche poprawek. Dzieki donMario za rady. Bede zwracal na to wieksza uwage przy nastepnych modelach, bo ten juz czas konczyc :)
Napisano 31 Lipiec 200816 l Jak moge, to sie bede wciaz czepial tekstury ubrania. Strasznie plasko ta tunika i kiecka wyglada. Chodzilem kiedys w znoszonej lnianej koszuli, strasznie to sie gnie i ma mase fald. Tyl tuniki wyglada calkiem calkiem, ale przod jest strasznie wyplaszczony. Do kiecki to mozna sie do samego ksztaltu przyczepic. Raczej nie powinna sie rozszerzac, skoro to prosta zwykla kieca. Tu masz taki szybko znaleziony reference: I czy mi sie zdaje, czy przy kapturze obok wlosow masz jakies biale przeswity? pozdrawiam mirach
Napisano 31 Lipiec 200816 l Autor I czy mi sie zdaje, czy przy kapturze obok wlosow masz jakies biale przeswity? mirach To mialy byc sznureczki od kaptura :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto