Xilomion Napisano 20 Lipiec 2008 Share Napisano 20 Lipiec 2008 Witam! Mam pewien problem, ponieważ kiedy chce zrobić jakieś linie, to one są na jednej płaszczyźnie, nawet jeżeli mam widok perspektywiczny. Czy można zrobić coś żeby było inaczej? Tak jak jest w tym tutorialu do robienia renault laguna? http://www.max3d.pl/tut.php?id=228 Pozdrawiam, Xilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 Nie da sie, spliny zawsze rysuja sie w 1 plaszczyznie, pozniej trzeba recznie przesuwac. Chyba ze masz obiekt do ktorego robisz snap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xilomion Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2008 A w tym tutorialu do renaulta, to jak on to zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 No właśnie tak jak napisał mirach: "Po obrysowaniu jednego rzutu skoryguj otrzymane linie względem pozostałych widoków. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P chcialem to samo rano napisac, ale skoro sie bierze za splajny, jego wola :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xilomion Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2008 Ja się ogólnie to zajmuje raczej Cinema4D, ale chciałem się przesiąść na 3DSmax'a, i nie wiem jak to zrobić. Creative, a Ty jak robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Share Napisano 22 Lipiec 2008 Ja jestem zwolennikiem polymodelingu metodą wyciągania krawędzi... Ale to ja. Może Ty zasmakujesz w spline'ach, kto wie... Ale uwielbienie spline'ów jest w przyrodzie równie częste, jak uwielbienie dla szpinaku, wątróbki i ostryg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xilomion Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2008 Shogun, ten tutek będzie dobry, na początek? http://3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m02.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Share Napisano 22 Lipiec 2008 Może być, choć ja wolę Turbo Smootha (autor tuta używa mesh smootha), ale co kto lubi... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xilomion Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2008 Możesz jaśniej? Bo nie znam jeszcze tych określeń i nie za bardzo wiem co wpisać w googlach :P.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Share Napisano 22 Lipiec 2008 No wygładzanie z jednoczesnym zagęszczaniem siatki. Można to uzyskać na kilka sposobów, miedzy innymi za pomocą modyfikatorów Turbo Smooth (TS) lub Mesh Smooth (MS). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MadHatter Napisano 23 Lipiec 2008 Share Napisano 23 Lipiec 2008 czesc ja to chyba jestem narazie toretykiem ale turbo smooth zageszcza siatke a mesh smooth nie choc obydwa daja efekt wygladzenia pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 23 Lipiec 2008 Share Napisano 23 Lipiec 2008 MS i TS to to samo w zasadzie. TS to taki szybszy MS z miejsza iloscia opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się