Xilomion Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Witam! Mam pewien problem, ponieważ kiedy chce zrobić jakieś linie, to one są na jednej płaszczyźnie, nawet jeżeli mam widok perspektywiczny. Czy można zrobić coś żeby było inaczej? Tak jak jest w tym tutorialu do robienia renault laguna? http://www.max3d.pl/tut.php?id=228 Pozdrawiam, Xilo
mirach Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Nie da sie, spliny zawsze rysuja sie w 1 plaszczyznie, pozniej trzeba recznie przesuwac. Chyba ze masz obiekt do ktorego robisz snap.
Xilomion Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 A w tym tutorialu do renaulta, to jak on to zrobił?
adam_m Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 No właśnie tak jak napisał mirach: "Po obrysowaniu jednego rzutu skoryguj otrzymane linie względem pozostałych widoków. "
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P
mirach Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P chcialem to samo rano napisac, ale skoro sie bierze za splajny, jego wola :)
Xilomion Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 Ja się ogólnie to zajmuje raczej Cinema4D, ale chciałem się przesiąść na 3DSmax'a, i nie wiem jak to zrobić. Creative, a Ty jak robisz?
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 Ja jestem zwolennikiem polymodelingu metodą wyciągania krawędzi... Ale to ja. Może Ty zasmakujesz w spline'ach, kto wie... Ale uwielbienie spline'ów jest w przyrodzie równie częste, jak uwielbienie dla szpinaku, wątróbki i ostryg...
Xilomion Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Napisano 22 Lipiec 2008 Shogun, ten tutek będzie dobry, na początek? http://3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m02.asp
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 Może być, choć ja wolę Turbo Smootha (autor tuta używa mesh smootha), ale co kto lubi... :)
Xilomion Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Napisano 22 Lipiec 2008 Możesz jaśniej? Bo nie znam jeszcze tych określeń i nie za bardzo wiem co wpisać w googlach :P....
Shogun 3D Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 No wygładzanie z jednoczesnym zagęszczaniem siatki. Można to uzyskać na kilka sposobów, miedzy innymi za pomocą modyfikatorów Turbo Smooth (TS) lub Mesh Smooth (MS).
MadHatter Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 czesc ja to chyba jestem narazie toretykiem ale turbo smooth zageszcza siatke a mesh smooth nie choc obydwa daja efekt wygladzenia pzdr
mirach Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 MS i TS to to samo w zasadzie. TS to taki szybszy MS z miejsza iloscia opcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się