Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam!

Mam pewien problem, ponieważ kiedy chce zrobić jakieś linie, to one są na jednej płaszczyźnie, nawet jeżeli mam widok perspektywiczny. Czy można zrobić coś żeby było inaczej? Tak jak jest w tym tutorialu do robienia renault laguna? http://www.max3d.pl/tut.php?id=228

 

Pozdrawiam,

Xilo

  • Replies 13
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie da sie, spliny zawsze rysuja sie w 1 plaszczyznie, pozniej trzeba recznie przesuwac. Chyba ze masz obiekt do ktorego robisz snap.

No właśnie tak jak napisał mirach: "Po obrysowaniu jednego rzutu skoryguj otrzymane linie względem pozostałych widoków. "

szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P

szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P

 

chcialem to samo rano napisac, ale skoro sie bierze za splajny, jego wola :)

  • Author

Ja się ogólnie to zajmuje raczej Cinema4D, ale chciałem się przesiąść na 3DSmax'a, i nie wiem jak to zrobić. Creative, a Ty jak robisz?

Ja jestem zwolennikiem polymodelingu metodą wyciągania krawędzi... Ale to ja. Może Ty zasmakujesz w spline'ach, kto wie... Ale uwielbienie spline'ów jest w przyrodzie równie częste, jak uwielbienie dla szpinaku, wątróbki i ostryg...

  • Author

Możesz jaśniej? Bo nie znam jeszcze tych określeń i nie za bardzo wiem co wpisać w googlach :P....

No wygładzanie z jednoczesnym zagęszczaniem siatki. Można to uzyskać na kilka sposobów, miedzy innymi za pomocą modyfikatorów Turbo Smooth (TS) lub Mesh Smooth (MS).

czesc

ja to chyba jestem narazie toretykiem ale turbo smooth zageszcza siatke a mesh smooth nie choc obydwa daja efekt wygladzenia

pzdr

MS i TS to to samo w zasadzie. TS to taki szybszy MS z miejsza iloscia opcji.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy