Napisano 20 Lipiec 200816 l Witam! Mam pewien problem, ponieważ kiedy chce zrobić jakieś linie, to one są na jednej płaszczyźnie, nawet jeżeli mam widok perspektywiczny. Czy można zrobić coś żeby było inaczej? Tak jak jest w tym tutorialu do robienia renault laguna? http://www.max3d.pl/tut.php?id=228 Pozdrawiam, Xilo
Napisano 21 Lipiec 200816 l Nie da sie, spliny zawsze rysuja sie w 1 plaszczyznie, pozniej trzeba recznie przesuwac. Chyba ze masz obiekt do ktorego robisz snap.
Napisano 21 Lipiec 200816 l No właśnie tak jak napisał mirach: "Po obrysowaniu jednego rzutu skoryguj otrzymane linie względem pozostałych widoków. "
Napisano 21 Lipiec 200816 l szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P
Napisano 21 Lipiec 200816 l szczerze to to jest tragiczna metoda modelowania ;P jak dla mnie oczywiscie - w sumie uzywam splineow ale inaczej. ta metoda co pokazales na przykladzie tutka to sie nadaje predzej do rhino ;P chcialem to samo rano napisac, ale skoro sie bierze za splajny, jego wola :)
Napisano 21 Lipiec 200816 l Autor Ja się ogólnie to zajmuje raczej Cinema4D, ale chciałem się przesiąść na 3DSmax'a, i nie wiem jak to zrobić. Creative, a Ty jak robisz?
Napisano 22 Lipiec 200816 l Ja jestem zwolennikiem polymodelingu metodą wyciągania krawędzi... Ale to ja. Może Ty zasmakujesz w spline'ach, kto wie... Ale uwielbienie spline'ów jest w przyrodzie równie częste, jak uwielbienie dla szpinaku, wątróbki i ostryg...
Napisano 22 Lipiec 200816 l Autor Shogun, ten tutek będzie dobry, na początek? http://3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m02.asp
Napisano 22 Lipiec 200816 l Może być, choć ja wolę Turbo Smootha (autor tuta używa mesh smootha), ale co kto lubi... :)
Napisano 22 Lipiec 200816 l Autor Możesz jaśniej? Bo nie znam jeszcze tych określeń i nie za bardzo wiem co wpisać w googlach :P....
Napisano 22 Lipiec 200816 l No wygładzanie z jednoczesnym zagęszczaniem siatki. Można to uzyskać na kilka sposobów, miedzy innymi za pomocą modyfikatorów Turbo Smooth (TS) lub Mesh Smooth (MS).
Napisano 23 Lipiec 200816 l czesc ja to chyba jestem narazie toretykiem ale turbo smooth zageszcza siatke a mesh smooth nie choc obydwa daja efekt wygladzenia pzdr
Napisano 23 Lipiec 200816 l MS i TS to to samo w zasadzie. TS to taki szybszy MS z miejsza iloscia opcji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto