deepyellow Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach: Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy. Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie) Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 Daj po prostu screeny z ustawień rendera, ew. sceny/świateł Jeśli miałbym strzelać, to masz ustawioną irr mape na "From File" i albo pustą (wyskoczy error w okienku loga) albo jakąś starą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 to są po prostu słabe ustawienia IRR mapy. wejdź na: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ i poczytaj o ustawianiu silnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 to najprawdopodobniej błędy w modelu. poszukaj nakładających się poligonów, chyba masz takie na zetknięciu kondygnacji. postaraj się wyeliminować wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepyellow Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2008 Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 wywal tego smootha i moze zniknie :) chyba napewno zniknie tak mi sie wydaje albo jak chcesz smooth to connectem 2 linie zrob od gory jedna i od dolu na scianach a plamy powinny zniknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepyellow Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2008 Smooth nie robi różnicy żadnej, czy jest czy nie jest ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ? Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepyellow Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2008 A jednak poligony, sfreezowane. Ech złośliwość rzeczy martwych. Dzięki wszystkim za sugestie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się