Skocz do zawartości

Błędy w renderingu (Vray)


deepyellow

Rekomendowane odpowiedzi

Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach:

 

pensjonathrabina4.jpg

 

Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy.

 

Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie)

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

 

 

Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ?

Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal

I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności