Napisano 21 Lipiec 200816 l Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach: Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy. Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie) Dzięki!
Napisano 21 Lipiec 200816 l Daj po prostu screeny z ustawień rendera, ew. sceny/świateł Jeśli miałbym strzelać, to masz ustawioną irr mape na "From File" i albo pustą (wyskoczy error w okienku loga) albo jakąś starą
Napisano 21 Lipiec 200816 l to są po prostu słabe ustawienia IRR mapy. wejdź na: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ i poczytaj o ustawianiu silnika. Pozdrawiam
Napisano 21 Lipiec 200816 l to najprawdopodobniej błędy w modelu. poszukaj nakładających się poligonów, chyba masz takie na zetknięciu kondygnacji. postaraj się wyeliminować wszystkie
Napisano 21 Lipiec 200816 l Autor Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu.
Napisano 21 Lipiec 200816 l wywal tego smootha i moze zniknie :) chyba napewno zniknie tak mi sie wydaje albo jak chcesz smooth to connectem 2 linie zrob od gory jedna i od dolu na scianach a plamy powinny zniknac
Napisano 21 Lipiec 200816 l a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ? Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR
Napisano 22 Lipiec 200816 l Autor A jednak poligony, sfreezowane. Ech złośliwość rzeczy martwych. Dzięki wszystkim za sugestie!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto