Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach:

 

pensjonathrabina4.jpg

 

Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy.

 

Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie)

 

Dzięki!

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daj po prostu screeny z ustawień rendera, ew. sceny/świateł

Jeśli miałbym strzelać, to masz ustawioną irr mape na "From File" i albo pustą (wyskoczy error w okienku loga) albo jakąś starą

Napisano

to najprawdopodobniej błędy w modelu. poszukaj nakładających się poligonów, chyba masz takie na zetknięciu kondygnacji. postaraj się wyeliminować wszystkie

Napisano
  • Autor

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

 

 

Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu.

Napisano

wywal tego smootha i moze zniknie :)

chyba napewno zniknie tak mi sie wydaje albo jak chcesz smooth to connectem 2 linie zrob od gory jedna i od dolu na scianach a plamy powinny zniknac

Napisano

a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ?

Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal

I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR

Napisano
  • Autor

A jednak poligony, sfreezowane. Ech złośliwość rzeczy martwych. Dzięki wszystkim za sugestie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności