Posted July 21, 200816 yr Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach: Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy. Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie) Dzięki!
July 21, 200816 yr Daj po prostu screeny z ustawień rendera, ew. sceny/świateł Jeśli miałbym strzelać, to masz ustawioną irr mape na "From File" i albo pustą (wyskoczy error w okienku loga) albo jakąś starą
July 21, 200816 yr to są po prostu słabe ustawienia IRR mapy. wejdź na: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ i poczytaj o ustawianiu silnika. Pozdrawiam
July 21, 200816 yr to najprawdopodobniej błędy w modelu. poszukaj nakładających się poligonów, chyba masz takie na zetknięciu kondygnacji. postaraj się wyeliminować wszystkie
July 21, 200816 yr Author Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu.
July 21, 200816 yr wywal tego smootha i moze zniknie :) chyba napewno zniknie tak mi sie wydaje albo jak chcesz smooth to connectem 2 linie zrob od gory jedna i od dolu na scianach a plamy powinny zniknac
July 21, 200816 yr a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ? Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR
July 22, 200816 yr Author A jednak poligony, sfreezowane. Ech złośliwość rzeczy martwych. Dzięki wszystkim za sugestie!
Create an account or sign in to comment