Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na modelu pojawiają się takie ciemne brzydactwa przy krawędziach:

 

pensjonathrabina4.jpg

 

Scena jest oświetlona jednym spotem (vray shadow) z indirect illumination (irradiance map). Nie mam pojęcia skąd się to tak krzaczy.

 

Czy ktokolwiek z was ma jakiś pomysł? (nie wiem co jeszcze podać z charakterystyki rendera, żeby było pomocne, także piszcie)

 

Dzięki!

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Daj po prostu screeny z ustawień rendera, ew. sceny/świateł

Jeśli miałbym strzelać, to masz ustawioną irr mape na "From File" i albo pustą (wyskoczy error w okienku loga) albo jakąś starą

Napisano

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

 

 

Jak zmieniam jakość IRR za pomocą presetów to nie ma to żadnego wpływu. Też mi się wydaje, że to błędy w modelu, ale pospawałem wszystkie poligony na stykach, dodałem smootha i bez efektów. Plamy pojawiają się tylko w Vrayu.

Napisano

wywal tego smootha i moze zniknie :)

chyba napewno zniknie tak mi sie wydaje albo jak chcesz smooth to connectem 2 linie zrob od gory jedna i od dolu na scianach a plamy powinny zniknac

Napisano

a probowales mergowac do innej sceny ten budynek i ponownie wyrenderenowac ?

Jak nie sa to nakladajace sie poligony, smooth, niskie ustawienie irr to moze cos ze swiatlem ? Moze oddznacz default light, zmien linear multiply na exponentinal

I zmien silnik na LC+QMC albo LC+IRR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności