Napisano 11 Luty 200421 l Narysowałem sobie krztałt i bewilem go wyciągnąłem, chcę go trochę pozaokramglać na krawędziach żeby ładnie odbnijał światło więc dałem mesthsmooth - a on górną płaszczyznę podzielił na trójkąty które schodzą się w jednym punkcie. Na boxie robi ładnie, a na tej bryle na krawędziach są schodki. Chodzi mi o taki efekt jak na boxie. Jest go uzyskać?
Napisano 11 Luty 200421 l Meshsmoth w zasadzie nie do takich brył został stworzony :/ Ja bym np. zaproponowal zaznaczyc wszystkie krawędzie tworzące ten górny obrys i potraktować je raz albo dwa chamferem, a potem nalożyc modyfikator smooth. Ewentualnie po zastosowaniu bevela możesz skonwertować obiekt do mesha i czega Ciebie porządkowanie siatki w celu przygotowania jej pod meshsmoth
Napisano 11 Luty 200421 l Nie ma potrzeby konvertować do mesha. W poly można też ładnie podziałać (nawet lepiej). Zwróć uwagę, że górny poligon jest jedną dużą powierzchnią. Podziel go (przez zaznaczenie vertexów i przyciskiem conect) potem daj inset i będzie całkiem ładnie. Niepotrzebne krawędzie można usuwać przez przycisk remove przy poziomie krawędzi.