kindlar Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Narysowałem sobie krztałt i bewilem go wyciągnąłem, chcę go trochę pozaokramglać na krawędziach żeby ładnie odbnijał światło więc dałem mesthsmooth - a on górną płaszczyznę podzielił na trójkąty które schodzą się w jednym punkcie. Na boxie robi ładnie, a na tej bryle na krawędziach są schodki. Chodzi mi o taki efekt jak na boxie. Jest go uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Meshsmoth w zasadzie nie do takich brył został stworzony :/ Ja bym np. zaproponowal zaznaczyc wszystkie krawędzie tworzące ten górny obrys i potraktować je raz albo dwa chamferem, a potem nalożyc modyfikator smooth. Ewentualnie po zastosowaniu bevela możesz skonwertować obiekt do mesha i czega Ciebie porządkowanie siatki w celu przygotowania jej pod meshsmoth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Nie ma potrzeby konvertować do mesha. W poly można też ładnie podziałać (nawet lepiej). Zwróć uwagę, że górny poligon jest jedną dużą powierzchnią. Podziel go (przez zaznaczenie vertexów i przyciskiem conect) potem daj inset i będzie całkiem ładnie. Niepotrzebne krawędzie można usuwać przez przycisk remove przy poziomie krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi