Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, ostatnio zrobiłem sobie taki oto wieżowiec, chciałbym się Was zapytać jak zrobić jakieś sensowne tło do tego. Chodzi mi np. o to aby ten blok wyglądał jak w centrum miasta a nie w szczerym polu... Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Scena wyrenderowana w mental ray'u, a oswietlenie to daylight system ---->mr sun i mr sky.

 

Serdecznie prosze o pomoc

Pozdrawiam

Verget

 

PS. Jestem początkujący, ale chciałbym sie zaytac co sadzicie o tym co stworzylem ?

PS2. Model samochodu nie jest mój

 

[/url]render2vr4.th.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkło chyba będzie ok, a żeby nie wyglądało tak pusto, to przede wszystkim musi się mieć co odbijać w tym szkle:) Raczej nie będzie ci się chciało robić miasta dookoa, dlatego najlepiej znajdź sobie jakąś fajną panoramę miasta 360 (albo zrób własną, wbrew pozorom to nie takie trudne) i wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą.

Napisano
wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą.

 

Gdzie znajdę tę funkcje? bo cos nie moge znaleść

 

No i jakieś chmury przede wszystkim. Drapaczem chmur bez chmur to możesz się podrapać...

 

Bardzo chętnie tylko jakbyś mógł mi poradzic jak to zrobić ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

po pierwsze czy przeciagnales to hdri to jakiegos slotu w material editora i zmieniles mapping na shperical? po drugie nie mam mentala 3.6 ale chyba tam w mr photographic jest cos takiego jak affect enviroment czy jakos tak moze to jest sprawka ciemnosci




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności