Verget Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 Witam, ostatnio zrobiłem sobie taki oto wieżowiec, chciałbym się Was zapytać jak zrobić jakieś sensowne tło do tego. Chodzi mi np. o to aby ten blok wyglądał jak w centrum miasta a nie w szczerym polu... Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Scena wyrenderowana w mental ray'u, a oswietlenie to daylight system ---->mr sun i mr sky. Serdecznie prosze o pomoc Pozdrawiam Verget PS. Jestem początkujący, ale chciałbym sie zaytac co sadzicie o tym co stworzylem ? PS2. Model samochodu nie jest mój [/url]
Lucas Napisano 23 Lipiec 2008 Napisano 23 Lipiec 2008 Szkło chyba będzie ok, a żeby nie wyglądało tak pusto, to przede wszystkim musi się mieć co odbijać w tym szkle:) Raczej nie będzie ci się chciało robić miasta dookoa, dlatego najlepiej znajdź sobie jakąś fajną panoramę miasta 360 (albo zrób własną, wbrew pozorom to nie takie trudne) i wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą.
Shogun 3D Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 No i jakieś chmury przede wszystkim. Drapaczem chmur bez chmur to możesz się podrapać...
Verget Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą. Gdzie znajdę tę funkcje? bo cos nie moge znaleść No i jakieś chmury przede wszystkim. Drapaczem chmur bez chmur to możesz się podrapać... Bardzo chętnie tylko jakbyś mógł mi poradzic jak to zrobić ;) Pozdrawiam
Verget Napisano 24 Lipiec 2008 Autor Napisano 24 Lipiec 2008 Chyba coś nie wyszło(nie wiem czy dobrze zrobiłem) Przy takich ustawieniach jak na screenie wychodzi czarne tło ;/
Shogun 3D Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 No powinno być ok. W czym renderujesz i jakie masz ustawienia?
Temporal Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 po pierwsze czy przeciagnales to hdri to jakiegos slotu w material editora i zmieniles mapping na shperical? po drugie nie mam mentala 3.6 ale chyba tam w mr photographic jest cos takiego jak affect enviroment czy jakos tak moze to jest sprawka ciemnosci
Verget Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 Oto moja konfiguracja Co do tego slotu tak zrobilem... i dalej nei dziala jak powinno
Rekomendowane odpowiedzi