Posted July 23, 200816 yr Witam, ostatnio zrobiłem sobie taki oto wieżowiec, chciałbym się Was zapytać jak zrobić jakieś sensowne tło do tego. Chodzi mi np. o to aby ten blok wyglądał jak w centrum miasta a nie w szczerym polu... Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Scena wyrenderowana w mental ray'u, a oswietlenie to daylight system ---->mr sun i mr sky. Serdecznie prosze o pomoc Pozdrawiam Verget PS. Jestem początkujący, ale chciałbym sie zaytac co sadzicie o tym co stworzylem ? PS2. Model samochodu nie jest mój [/url]
July 23, 200816 yr Szkło chyba będzie ok, a żeby nie wyglądało tak pusto, to przede wszystkim musi się mieć co odbijać w tym szkle:) Raczej nie będzie ci się chciało robić miasta dookoa, dlatego najlepiej znajdź sobie jakąś fajną panoramę miasta 360 (albo zrób własną, wbrew pozorom to nie takie trudne) i wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą.
July 24, 200816 yr No i jakieś chmury przede wszystkim. Drapaczem chmur bez chmur to możesz się podrapać...
July 24, 200816 yr Author wrzuć ją na tło mapowane jako Environment Shere lub Cylindrical. Ew możesz wstawić olbrzymią sferę obejmującą całą scenę, z odwróconymi normalnymi i nałożoną tą panoramą. Gdzie znajdę tę funkcje? bo cos nie moge znaleść No i jakieś chmury przede wszystkim. Drapaczem chmur bez chmur to możesz się podrapać... Bardzo chętnie tylko jakbyś mógł mi poradzic jak to zrobić ;) Pozdrawiam
July 24, 200816 yr Author Chyba coś nie wyszło(nie wiem czy dobrze zrobiłem) Przy takich ustawieniach jak na screenie wychodzi czarne tło ;/
July 24, 200816 yr po pierwsze czy przeciagnales to hdri to jakiegos slotu w material editora i zmieniles mapping na shperical? po drugie nie mam mentala 3.6 ale chyba tam w mr photographic jest cos takiego jak affect enviroment czy jakos tak moze to jest sprawka ciemnosci
July 25, 200816 yr Author Oto moja konfiguracja Co do tego slotu tak zrobilem... i dalej nei dziala jak powinno