mandragora Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Tak jak w temacie. Blender2.46. W grę wchodzi tylko czysty blender bez dodatkowych zew renderów. To co jest blisko zostaje rozmyte a to co jest dalej jest ostre jak żyleta
adrian2608 Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 Tu jest kilka tutoriali: http://wbs.nsf.tc/tutorial/tutorial_dof_e.html http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Depth_Of_Field Następnym razem zasięgnij google :)
Nevariel Napisano 24 Lipiec 2008 Napisano 24 Lipiec 2008 a ja polecę Blender Art Magazaine nr 7 wiele ciekawego napisali o DoF w tym numerze http://www.blenderart.org/issues/
mallow Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Tu jest kilka tutoriali: http://wbs.nsf.tc/tutorial/tutorial_dof_e.html http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Depth_Of_Field Następnym razem zasięgnij google :) Można prościej. Jest przecież Defocus Node: http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/composite-defocus/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się