mandragora Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 Tak jak w temacie. Blender2.46. W grę wchodzi tylko czysty blender bez dodatkowych zew renderów. To co jest blisko zostaje rozmyte a to co jest dalej jest ostre jak żyleta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 Tu jest kilka tutoriali: http://wbs.nsf.tc/tutorial/tutorial_dof_e.html http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Depth_Of_Field Następnym razem zasięgnij google :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nevariel Napisano 24 Lipiec 2008 Share Napisano 24 Lipiec 2008 a ja polecę Blender Art Magazaine nr 7 wiele ciekawego napisali o DoF w tym numerze http://www.blenderart.org/issues/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mallow Napisano 26 Lipiec 2008 Share Napisano 26 Lipiec 2008 Tu jest kilka tutoriali: http://wbs.nsf.tc/tutorial/tutorial_dof_e.html http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Depth_Of_Field Następnym razem zasięgnij google :) Można prościej. Jest przecież Defocus Node: http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/composite-defocus/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się