Posted July 29, 200816 yr Nie wiem czy zdążę przed osiemnastym ale się zobaczy... Przynajmniej trochę sie zmobilizuję.;) zacznę od koncepciku(niezbyt to wyszło ale jest:) Stworek będzie lewitował, z tego też powodu nóżki ma raczej skarlałe, tu początek sculptu ciałka, płaszczyk jak na koncepcie dojdzie potem: Pozdrawiam! Edited August 12, 200816 yr by Morte
July 29, 200816 yr dzięki za komentarze chłopaki! Stwoków z dark colony nie kojarzę nie grałem... Mały up:
August 5, 200816 yr dla mnie bombastycznie od strony pomyslu i wykonania pewnie jeszcze nie finalnego
August 6, 200816 yr Dzieki Don, fajnie ze ci sie podoba! Tymczasem wersja let's say prefinal, jestem otwarty na wszelkie sugestie poprawek! Pozadrawiam!
August 6, 200816 yr dla mnie gut bomba, ja bym juz startowal z normalami i co uwielbiam kolorkiem :D, musze swoejgo ruszyc choc pewnie ulegnie przerobce gruntownej :\
August 12, 200816 yr dzieki chłopaki! Wypaliłem mapki (ao+normalka) trochę sie męczyłem bo coś zbrush(albo blender) mieszał ze skalą podczas eksportu. Ani mapki (które maja sporo artefaktów) ani mesh ( troszkę pod 6k) nie są jeszcze finalne. A tu bonusik, czyli zrzuty z viewportu apricotowego builda blendera- jest bardzo fajnie, jak dojdę jak go zmusić do wyświetlania alpha map to już w ogóle miód malina Pozdrawiam i dzięki za komentarze!
August 12, 200816 yr Ciekawe jak bedzie wygladał z kolorkami, na razie spoko. Kurde ja stanalem ze swoim slimakiem i nie mam czasu sie za niego za bardzo zabrac. Moze na weekendzie popracuje nad nim zeby zdazyc do poniedzialku ;/
August 13, 200816 yr Ładnie Ci się wypaliły normale, nic nie straciłeś w stosunku do hp. Powodzenia przy malowaniu.
August 16, 200816 yr Normalki na tych obrazkach nie leżą ładnie- mamy artefakt na boku, ogólnie mam z tym wszystkim trochę problemów, ale teraz będę się brał za kolorek, choć raczej nie zdążę na poniedziałek... Jakieś szanse na przedłużenie?
August 16, 200816 yr mysle ze spoko , bo ja jestem w powijakach jeszcze , reszta ekipy tez tak roznie ;) a główny inicjator mimo obitnic jeszcze nie wystartował :o)
August 16, 200816 yr Też mi się wydaje, że nikt się nie obrazi, jeśli skończysz tydzień lub dwa później :) Bitwa coś zdechła, więc fajnie by było gdyby skończyło więcej osób. Jeszcze raz powodzenia przy malowaniu.
August 16, 200816 yr okej fajnie mi to słyszeć:) A tu szybki conceptmodel jego "szaty" : Co myślicie? Jak alpha mapy dojdą to wyglądać będzie inaczej, lepiej mam nadzieję:);) Pozdrawiam!
August 17, 200816 yr wszykto zalezy jakie te alfy będą , czy bardziej zakryją swietne ciałko czy tylko jako ozdoba posłuzą, szata jako mesh jest gut
August 18, 200816 yr Oki, no to biorę sie za color mapkę... Co sądzicie o tym kolorku? nie mogę się na dominujący zdecydować, myślałem też o czerwonym. Tu base color+ao+troche paintingu na głowie którego jak sie okazało wcale nie widać:\
August 18, 200816 yr Jest spoko, ale może pomyślisz nad czymś w stylu gołych mięśni? Masz dobrze zarysowane włókna, więc taki oskórowany alien mógłby fajnie wyglądać. Niestety patząc z drugiej strony byłoby to mało oryginalne :)
August 19, 200816 yr Właściwie każdy alien jest mało oryginalny:p Fajnie wygląda całkiem. Pomysł tej szaty jakoś mi nie podchodzi, może go zrób w stylu takim powiedzmy szamańskim, jakieś cybernaszyjniki, magiczna różdżka:) rurki jakieś wiszące, blaszki no coś takiego:) I koniecznie lampki, koniecznie! Spectacular spróbuj nieco zwęzić, żeby bardziej oślizgły był może?? (w sensie że shinnes, czy jak to się tam pisze, za miękki)
August 27, 200816 yr Długo się nie odzywałem... Wszystkim się zajmowałem tylko nie tym projektem;) Kuba motyw z tymi mięśniami jakoś niezbyt mi podchodzi Levus- bardzo ciekawe to do mówisz , dało mi sporo do myślenia, jeszcze zobaczymy... A tymczasem powiem tak, jakoś mi się nie widział ten niebieski, tutaj próba z innym schematem kolorków.
Create an account or sign in to comment