niktotam1 Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 nakladam cylindryczne mapowanie na rurke.. i chce jakos lepiej dopasowac to mapowanko. Jak zrobic aby ten manipulator byl wycentrowany a nie na górze? http://img205.imageshack.us/my.php?image=maniprn2.jpg
JmTm00 Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 kliknij na modyfikator, rozsunie ci sie opcja gizmo, i poprzesuwaj....ewentualnie tam na dole w modyfikatorze masz guziczek FIT :)
niktotam1 Napisano 4 Sierpień 2008 Autor Napisano 4 Sierpień 2008 ale manipulator (strzaleczki) dla gizmo przy cylindrycznym jest zawsze na dole.. :/ jak zrobic zeby byl wycentrowany? czy mozna wogole?
Levus Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 menu hierarchy->affect pivot only nie działa na gizmo? Sorki, nie działa:(
Tomala Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 A po co to dopasowywać ważne żeby szew był w dobrym miejscu a reszta to już relax.
niktotam1 Napisano 5 Sierpień 2008 Autor Napisano 5 Sierpień 2008 a jak moge ustawić gdzie ma być szew?
NeotiX Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Unwarp UVW i masz pełną kontrole gdzie ma być szew i jak ma być model rozłożony na teksturze.
Tomala Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Np w trybie edycji face w mod unwrap uvw na dole jest point to point seem a potem możesz użyć pelt mappingu do wstępnego rozłożenia siatki a następnie relax tool (ale nie ten z okna dialogowego od pelt mappingu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się