Napisano 31 Lipiec 200816 l nakladam cylindryczne mapowanie na rurke.. i chce jakos lepiej dopasowac to mapowanko. Jak zrobic aby ten manipulator byl wycentrowany a nie na górze? http://img205.imageshack.us/my.php?image=maniprn2.jpg
Napisano 31 Lipiec 200816 l kliknij na modyfikator, rozsunie ci sie opcja gizmo, i poprzesuwaj....ewentualnie tam na dole w modyfikatorze masz guziczek FIT :)
Napisano 4 Sierpień 200816 l Autor ale manipulator (strzaleczki) dla gizmo przy cylindrycznym jest zawsze na dole.. :/ jak zrobic zeby byl wycentrowany? czy mozna wogole?
Napisano 4 Sierpień 200816 l menu hierarchy->affect pivot only nie działa na gizmo? Sorki, nie działa:(
Napisano 4 Sierpień 200816 l A po co to dopasowywać ważne żeby szew był w dobrym miejscu a reszta to już relax.
Napisano 5 Sierpień 200816 l Unwarp UVW i masz pełną kontrole gdzie ma być szew i jak ma być model rozłożony na teksturze.
Napisano 6 Sierpień 200816 l Np w trybie edycji face w mod unwrap uvw na dole jest point to point seem a potem możesz użyć pelt mappingu do wstępnego rozłożenia siatki a następnie relax tool (ale nie ten z okna dialogowego od pelt mappingu).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto