Jump to content

Dosc powazny problem z sub objects


p_e_t_e_r

Recommended Posts

a wiec:

 

1. nie rozumiem dlaczego narzedzie align nie dziala dla pojedynczych vertexow, krawedzi oraz poly - musze wyrownac 100 vertexow wzgledem jednego innego no i jak to szybko zrobic ???

 

kolejna rzecz:

 

2. modeluje samochod stary model fiata i siatka jest dosyc skomplikowana

teraz gdy potrzebuje widok z przodu i zaznaczam sobie jakies vertexy to czesto zaznacza mi jakies inne nie te ktore chce czyli te ktore leza w glebi rysunku. wiec czy da sie jakos zalaczyc jakas opcje aby to co zasloniete przez scianki ktore widze nie bylo mozliwe do wyselekcjonowania ??

 

oczywiscnie ognore backfacing nie pomaga bo czesc siatki jest tak powyginana ze normalne zasloniete sa zwrocone w tym samym kierunku co normalne polygonow ktore sa na pierwszym planie

 

opcja backface cull tez nie pomaga poniewaz ona tylko powoduje niewidoczne polygony ktore maja normalne przeciwnie zwrocone do ekranu...

 

 

 

3. dlaczego nie da sie ukryc tylko czesci siatki tego samego obiektu np 24 polygony ktore mnie teraz nie interesuja a powoduja zamieszanie w tym co teraz miodeluje np zaslaniaja mi cos

 

 

jesli ktos potrafi pomoc lub dac namiary na rozwiazania 3 pytan bede bardzo dźwięczny za to

 

przekopalem wszystko co moglem w tym helpa maxa ale nie ma tam nic na ten temat poza tym co napisalem juz powyzej

 

 

dzieki

 

trzymcie sie

 

;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. jest taki skryp mesh tools ale on wyrownuje tylko w wymiarach x y z nie moze alignowac do innych

2. backface cull powoduje ze obydwie strony siatki sa widocze w viewporcie

proponuje uzywac hide wtedy sie nie zaznacza

3. da sie ukryc kawalek obiektu, dajesz subobject poly zaznaczasz i hide

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy