RENUAL Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 kupuje komputer,ktory bedzie mi sluzyl w domu do grafiki m in w Photoshopie 3ds, Zbrushu, Mudboxie i Mayi. gosc, u ktorego go skladam jest typowym informatyczkiem i poradzil mi karte fx 570 z rodziny quadro. Mam spore watpliwosci. Czy warto,czy nie(osobiscie sie slabo znam na sprzecie)?
wallop Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 Witam. Wszystki zależy od ceny zestawu...( a dokładnie ile zostanie ci polczone za kartę grafiki). Mudbox i Maya "bardzo lubią" OpenGL więc quadro na pewno się sprawdzi. Jednakże jeżeli mozna cos zasugerować to proponowałbym Quadro 1700. Niedużo droższa a zdecydowanie wydajniejsza. ps.co to znaczy być "typowym informatyczkiem" ? :) ?
chudy Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 zapomnij o quadro fx 570. Mam w pracy i zdecydowanie nie polecam. to zwyczajny szajs. Przy pół miliona poligonów dostaje straaasznie zadyszki ;]
RENUAL Napisano 16 Sierpień 2008 Autor Napisano 16 Sierpień 2008 dzieki, kupilem wlasnie 9800.Minimum jestem zadowolon.Wszystko chodzi jak ulal
Mr_SAN Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 Nie ma to jak doradztwa "typowych informatyczków" czyt. samozwańców ;) Dobrze, ze nie kupiles tej 570...
shosiu Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 RENAUL, kupiłeś do Mayi 9800GTX lub 9800GT? Przecież ta quadro, mimo że jest jedną z najsłabszych, to i tak zje tego Geforca w aplikacjach OpenGL, czyli takich jak Maya. @chudy Mógłbyś powiedzieć, jakiej (lub jakich) aplikacji używasz w pracy? To tak z ciekawości :)
mirach Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 Pewnie w Maxa chudy uzywa. Ja mialem podobne doswiadczenia, tylko z ATI FireGL, Max na kartach OpenGLowych ssie straszliwie.
shosiu Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 No tak, tylko że na quadro też można ustawić, żeby max na DirectX pracował. Bo fakt, jeśli przestawi się na OpenGl to jest tragedia. Właściwie kupowanie quadro do Maxa to strata pieniedzy - nic nie daje, a dużo kosztuje. Co innego do Mayi, XSI - to już jest duża różnica Quadro vs Non-Quadro.
mirach Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 No tak, tylko że na quadro też można ustawić, żeby max na DirectX pracował tylko ze u nas takie rozwiazanie dawalo nizsza wydajnosc na DualQuadzie z ATI firegl (o ile dobrze pamietam) v7600 niz na zwyklym pentium dualcore z nvidia 7600 (niezla zbieznosc numerkow)
hcpiter Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 jaki jest sens placenia duzej kasy pozniej zmieniania opengl na dirX jezeli quadro dziala lepiej na opengl a max smiga szybciej na DirectX ? to juz lepiej GF`a kupic i sie cieszyc moca w maxie ;)
chudy Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 Pewnie w Maxa chudy uzywa. Ja mialem podobne doswiadczenia, tylko z ATI FireGL, Max na kartach OpenGLowych ssie straszliwie. dokładnie, ta karta pokonje z dnia na dzień kolejne rekordy żenady :p
shosiu Napisano 21 Sierpień 2008 Napisano 21 Sierpień 2008 @hdpiter Ano sens taki, że jak już masz tą kartę, to max i tak będzie chodził szybciej na DirectX. To jest typowo Windowsowy program, i dobrze się czuje w DrX. Jasne, że do Maxa lepiej kupić dobrego GF lub Radka. A co do autora tematu, źle zrobił, że wziął GF zamiast quadro. Maya lubi takie zabawki, co objawia się większym framerate w viewportach :)
RENUAL Napisano 26 Sierpień 2008 Autor Napisano 26 Sierpień 2008 dobra,GF chyba sie bardziej oplacal: po pierwsze,wiekszosc operacji robie w Maxie,po drugie jesli chodzi o dzialanie kart graficznych to, to,ze quardo bedzie usprawnial viewporty w jednej majce, to mi wisi;] tak to moge po zmeczeniu praca sie zabawic w Gears of War i MassEffect;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się