Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam zlecenie na model logo Lamborghini, które potem ma być wycięte w metalu. Model wyeksportowałem i przesłałem klientowi, który otwarł w swoim programie i wyszło bardzo nieciekawie.

Mój screen:

2d95zip.png

 

Screen klienta:

9ftvo6.jpg

 

 

Czy to wina po prostu "uładniającego" model shadingu w viewporcie maxa? Jeśli tak, to jak to mogę rozwiązać? Mesh smoothem byłoby raczej ciężko to traktować - za gęsta siatka, chamfery, itd.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 968
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a masz tam jakiegoś meshsmootha czy turbosmootha czy jak to tam się nazywa w maxie? jeśli tak to musisz to zamrozić przed eksportem. I zapytaj jaki jest limit poly dla tej maszyny na której to będzie robione. Też miałem takie fazy przy modelowaniu do laserowego 3d w szkle. być może jeśli nie masz ms to będziesz musiał model podzielić żeby był gładszy.Też miałem takie fazy przy modelowaniu do laserowej grawerki 3d w szkle.

Napisano

Jeśli model jest dobrze zrobiony jeśli chodzi o siatkę, to nie Ty masz problem tylko klient ze swoim programem..

 

Bez sensu jest stwierdzenie:"czy to wina "uładniającego shadingu w viewporcie maxa?" No pewnie, że to wina shadingu, a czego innego?

Na moje oko, klient zaimportował model i nic z nim nie robiąc nadał jako materiał jakieś deafultowe pseudo-złoto to jak ma to wyglądać?

 

Pewnie trzeba zrobić smooth groups (których nie ma po bezpośrednim imporcie modelu np w obj) i jakieś mapowanko może będzie potrzebne.

Napisano

Screen klienta wygląda jakby na podstawie twojego modelu stworzyło mu displace mapę w niezbyt wysokiej rozdzielczości (pionowe paski dookoła loga) i dopiero na jej podstawie stworzyło model.

 

Nie wiem jak taka grawerka działa więc pewnie pierdziele głupoty ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności