Skocz do zawartości

Pojazd 3d: (tak znowu) Honda NSX, wykonczenie


WToreK

Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie znalazlem czas i mam mozliwosci zamiescic swoj model, a wiec; Honda NSX, zarabiste autko, jak ktos ma jedno na zbyciu to poprosze o przeslanie namiarow :P

Model jest, hmm, powiedzmy w fazie koncowej nie daje poczatkowych renderow od ktorych zaczynalem ale od razu na gleboka wode...

 

28.jpg

Jakos nie mam pomyslu na otoczenie takze zobaczcie cos innego...

 

 

49.jpg

 

Oczywiscie sampling do bani ale chodzilo mi raczej o zmontowanie kompozycji.

Siedze nad ta Honda juz tyle ze nie mam ochote porzucic ten projekt, no ale... tu trzeci obrazek, chyba na takie cos sie zdecyduje...

 

 

54.jpg

 

No i jeszcze pytanie o lakier co w koncu proponujecie: frensel ktory IMO daje za malo odbic czy moze jakis falloff? To tyle czekam na opinie. Byle dobre [lol2]

 

Obrazki przerzucilem na republike, powinno hulac.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bzyku, maske rzeczywiscie mozna jeszcze poklepac ale czy bede to juz sie zobaczy :P Koncepcja renderu jest raczej \"od tylu\" takze zobacze jeszcze. No i co z tym lakierem, bo to mnie najbardziej denerwuje, na razie robilem brazilem, moze zmienic na cos innego? Od paru tygodni jak ide przez miasto to lookam na samochody jak to jest z lakierem i doszedlem do wniosku ze frensel nie daje autentycznych efektow, wiec chyba cos innego trza wymyslic...

Aha a z siatko to przesadzilem generalnie jesli chodzi o szczegolowosc, ale jakos sie udalo przebrnac :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Qrde - fajny samochodzik, ale render taki jakiś.. hmm. mało realistyczny.. popracuj nad materiałami i troszkę nad modelem... oświetleni też mogłoby być ciekawsze :)

Ale moze się czepiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z wad (a może zalet?) tego, że na tym forum robiono już tyle aut jest to, że poziom prac, które można uznać za dobre w tym dziale, musi być bardzo wysoki, i akurat dla mnie te praca nijak nie pasuje do tych dobrych prac. Tło wyraźnie odstaje od modelu, słabe materiały, na jednym z renderów jakiś artefakty spowodowane zapewne błędami w oświetleniu. Modeling też nie powala. Ogólnie kiepsko..., ale jest jeden plus, to WiP można (a raczej trzeba) niektóre rzeczy poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klobuc (sorki ale polskich czcionek nie mam) wiec: artefakty na drugim renderku o tym juz pisalem (miedzy obrazkiami, to slaby sampling),

co do tla.. ech no nie wiem juz, moze rzeczywiscie lepiej zurbanizowac tlo, I mean jakies wiezowce? A modeling (ha, wiedzialem ze siatki rozkreca dyskusje :) ) zgadzam sie nie powala. A co dokladnie masz na mysli z tymi materialami?

M@ti, dzieki wielkie no od Ciebie to sie nie spodziewalem slow: \"qrde fajny samochodzik\" :P

I czy ktos sie w koncu wypowie o tym lakierze, plizz.

Idem poprawiac model :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie co do tych materiałów: lakier rzeczywiście taki sobie, miejscami dobry miejscami straszny, np na drzwiach, dalej felgi, wygladaja raczej jak plastikowe kołpaki, światła też nie najwyższych lotów zwłaszcza przednie, rejestracja strasznie razi, opony... chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem tylko ze zapodanie pracki w toku na forum jest bardzo przydatne. Juz sie postaralem i wygladzilem karoserie (tyl tam gdzie odbicie sie dziwnie lamalo) a opony tez dopiero zauwazylem ze cos jest nie tak z materialem i mapowaniem bo sie zle naklada teksturka. Kolpaki- hmm wlasciwie to na moich zdjeciach z ktorych biore przyklad to one sa wlasnie takie.. raczej matowe a nie wyglancowane.

Next, swiatla tu sie zgodze, wygladaja nieciekawie bo to tylko \"baked texture\". Wczesniej byly takie z tutoriala (odbicia, cale wnetrze, zaroweczki itd. ale rendering tego to cale wieki trwal. Jak juz dojde do ostatecznej wersji to je podmienie.

Na szczescie (?) nikt nie przyczepil sie do szyby tej z tylu... powiem tylko ze ona nie powinna tak wygladac :D

:D No a co do nieszczesnego lakieru to wiem ze jest biedny, chodzilo mi raczej o porade w stylu: \" Ja uzywam tego i tego i jest zarabiste\"

Jutro mozna liczyc na update.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello, dzieki za odpowiedzi, update troche sie opoznil (mial byc jakies 4 dni temu ale to wina Ani :P)

Lista zmian:

-rowek w miejscu w ktorym wskazal inespew rzeczywiscie byl nierowny, poprawilem, jest ok

-opony: calkowicie zmienione mapowanie to juz wlasciwie inne opony :)

-karoseria wygladzona za tylnym kolem

A oto i render:

62.jpg

Co jeszcze do wymiany? Lista: :)

-tablica rejest. nie zwracajcie uwagi na nia- to wynik zabawy materialami bez zabezpieczenia :P

-tlo, mysle o takich szybach jak sa w wiezowcach, takie lustra prawie, no wiecie

-lusterko wsteczne do dodania

No i tyle chyba styknie...

Pozdrowienia dla Ani :*

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, pozdrowię od ciebie Anie :D ale swoją :P;)

 

[piwo]

 

P.S. żeby określić, czy lakier jest dobry to wywal narazie tło i wyrenderuj go z mapą HDRI, wtedy po odbiciach będzie można określić co jeszcze jest źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem tak jak pisal Loozack, oto render bez tla tylko z mapa HDRI, i co teraz ? Zaczynam miec dosc tego modelu :( Daje sobie czas do konca tygodnia pozniej model sie pojdzie kochac bo mam nastepne pomysly do zrealizowania...

Render:

 

63.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zapomniełem wcześniej napisać że lakier mi sie nie podoba.

Wygląda troche dziwnie (jakby wyblakły).

Tylnia szyba mnie troche zastanawia czy jest dobrze zrobiona, ale oprócze tego jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DukeBubuX

Extra furka ! Super robota - choć sie wogóle nie znam na 3D.

Ale jeśli odemnie o lakier to właśnie gdyby dało go w mocniejszy taki mexykański ostry czerwony wprowadzić. Ciekawe jakby to wyglądało... hmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem mapke HDRI na ciekawsza, to widac nawet :P A kolor tez inny (jakby ktos nie zauwazyl. A nie zwracajcie uwagi na: tablice rej. i pikseloze za oknami - to mapa HDRI tak sie tam rozwalila. Na razie zmiany wychodza samochodzikowi na zdrowie, obrazek:

 

64.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm po wczorajszej/dzisiejszej nocy doszedlem do wniosku ze zmienie ujecie kamery :) Na takie bardziej lotnicze :)

Render:

 

66.jpg

Ciagle jeszcze do zrobienia:

-nieszczesna tablica rejestracyjna ktora czeka na swoje 15 minut mojej uwagi

-balans kolorow, kontrast

-jeden rowek ktorego nie wymodelowalem do tej pory [lol2]

-mapka do odbic... a tu to nie wiem o co chodzi wlasciwie, chyba potrzebuje wiekszej rozdzielczosci (mapki HDRI)

-pozniej wakacje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falloff jest w kanale reflection, spoko, tyle tylko ze chyba zmniejszyc musze IOR (bo tym wlasnie steruje sie intensywnoscia odbic typu frensel; tak przynajmniej pisze w manualu do Brazila 1.2 )

Hieh, a ujecie tez mi sie spodobalo od poczatku :) Mysle jeszcze czy .... albo nie powiem niespodzianka bedzie :) See\'ya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No az przyjemnie posluchac [lol2]; rzeczywiscie scenka jest lepsza :D Po czesci to Wasza zasluga (wszyscy ktorzy sie wpisali :) )

Hmm a zdjecie to tak tylko na probe bylo i rzeczywiscie jest przed szyba (zauwazylem to dopiero PO wyrenderowaniu :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności