Trybal Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Witam. Oto jeden z moich pierwszych modeli dla teamu BIT. Jest to średniowieczny dom.
mirach Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Nawet przyjemnie wyglada, ale jesli to ma byc low poly, to jest tam tona poly ktore mozna usunac.
ofca Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 nawet wiecej niz tona, ciachaj ciachaj, bo Porasz przyjdzie i poburzy sie :D
Trybal Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Napisano 11 Sierpień 2008 Szef powiedział, że może być to po co się przemęczać... Nie będzie pasować to przyjdzie i poprawie :)
Creator Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 rzeczywiście sporo można usunąć nie tracąc w ogóle na jakości modelu
ofca Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Szef powiedział, że może być to po co się przemęczać... Nie będzie pasować to przyjdzie i poprawie :) dla siebie :D i programistow ....
mirach Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Szef powiedział, że może być to po co się przemęczać... Nie będzie pasować to przyjdzie i poprawie :) duzo sie nauczysz z takim podejsciem. Te poprawki to jakies 5 minut usuwania krawedzi, nie wiem dlaczego miala by to byc jakas katorga. W dodatku, tak sie zastanawiam, po co to pokazujesz? skoro ludzie ci mowia ze duzo do poprawy, a ty masz to gdzies? Po to zeby pokazac "patrzcie, umiem zrobic kiszny model" ?
Trybal Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 Nie no... Pokazałem bo zrobiłem... Model jest teoretycznie zakończony więc nie mam zamiaru w nim już grzebać bo robię już następny. Po prostu chciałem usłyszeć co myślicie... A kiszny jak kiszny. Wiem, że jest kiszny :P Ale to przecież tylko do gry i to amatorskiej :P Ale ok... Skoro naciskacie to zrobię :) Nie z przymusu... Ale uderzyły mnie bardzo słowa Miracha ^^ I nie mam Was gdzieś, a przynajmniej nie mam zamiaru... Więc zrobię tak jak mówicie by to udowodnić... :)
shergar Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Witam, Trybal mirach jak najbardziej ma rację a wrzucanie modeli na maxa ma głównie dwie idee: żeby się pokazać, poczytać uwag i z pokorą wchłonąć konstruktywną krytykę "tubylców" z forum ;) Fakt, że model jest skończony nie oznacza, że nie można go jeszcze poprawić. Słuchaj masterów z maxa bo wiedzą co mówią - przynajmniej większość z nich ;P --------------------------------------------- Druga sprawa pisząc, że to "tylko modelik do gry i to amatorskiej" stawiasz nas w trochę niezbyt fajnym świetle. To, że jesteśmy bandą półamatorów nie oznacza, że nie przykładamy się do tego co robimy. Jeżeli piszesz, że coś jest do BIT i wygłaszasz podobne opinie to ktoś może to błędnie zintepretować jako zdanie całego teamu a tak nie jest - czego dobrym przykładem jest sporo innych modeli e.g. kubi czy persh. Trochę pokory jeszcze nikomu Trybal nie zaszkodziło. Napisałem to publicznie tylko dlatego, żeby nikt nie oceniał pracy całego teamu wg tego co pisze/robi jedna osoba. Pozdrawiam, Sher.
Trybal Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 Kurde, sory szefie... Cholerka tak walczyć na dwa fronty jest nie fair dajcie mi kogoś do pomocy xD Nie no żartuje oczywiście... Nie mam zamiaru się z nikim kłócić... Od tej pory Trybal robi się pokorny jak gołąbek... Zaraz biorę się za poprawę modelu i już nic nie będę wspominał o BIT'cie... :):):)
Herszt Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Fakt model jest trochę do poprawy, z siatki można by odjąc trochę poly, ale ogólna budowa mi się podoba, pozatym rady masterów przydają się bardzo i model zaniedługo będzie pewnie wyglądał świetnie. (A wogóle na forum otatnio coraz więcej BITowców widze, to chyba dobrze:-))) Pozdrawiam
mirach Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Tak zeby dokonczyc co mysle. Nie chodzi mi o jakies potulnosci i golabkowatosci :) Kazdy z nas musi czasem odstawiac kiche, kazdemu nie chce sie pracowac (jestem tu dzisiaj swietnym przykladem :D), ale to nie znaczy ze trzeba pokazywac te swoje wytwory :) To ze robisz do amatorskiej gry daje ci wielkie mozliwosci szkolenia skilla i iscia w strone perfekcji. Nie musisz robic pod presja "to musi byc jutro albo tracimy klienta", masz luksus czasu, wykozystaj go.
Temporal Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 heh ja tu widze wielka przesade miracha o ile zgodze sie z tym ze warto poprawic ten model nawet jesli ma isc do amatorskiej produkcji to nie ma co odrazu zarzucac ze ktos odwala kiche i nie ma prawa wogole pokazywac prac na takim poziomie... jak do finisha laduja jakies kuleczki i boxy to nie dostaje opieprz autor tylko ludzie ktorzy domagaja sie przeniesinie watka a tu widze jest odwrotnie... praca nie jest nie taka zla poprostu trzeba troche zoptymilizowac i tyle a widze ze zaraz trybal dostanie bana za pokazanie pracy
mirach Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 heh, ja tu widze wielkie niedoczytanie Temporala. Nie powiedzialem ze to kicha, nawet w pierwszym poscie powiedzialem ze dobrze wyglada. Ale przyznasz ze siatke przydalo by sie bardzo zoptymalizowac skoro idzie do gry. Tez nigdzie nie twierdzilem ze nie ma prawa pokazywac tej pracy. Zadalem tylko pytanie, po co pokazywac prace do oceny, skoro nie bierze sie pod uwage oceny.
Temporal Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) Po to zeby pokazac "patrzcie, umiem zrobic kiszny model" ? No tak troche dziwnie mozna odebra te slowa. No ale zgadzam sie o optymilizacje tylko moim zdaniem mozna napisac by poprawil to i owo a tutaj w topicu sie zrobil wielki atak spawacza. Pewnie autor poprawi model i pokaze co mu wyszlo najwyzej znowu sie go naprowadzi na dobra droge nie ma co ludzi zniechecac bo napewno nie jest to praca w stylu box i maxowy teapot. Edit: 1. te 2 edge loopy nic nie wnosza do geometrii 2. hmmm nie jestem pewien bo to maly obrazek ale tak nie za geste te obramowki okna? 3. tez niepotrzebne krawedzie ktore sobie leca przez dach i nic nie wnosza 4. ten detal mysle ze moglby byc lekko zredukowany nie musi byc az tak okragle chyba ze widok bedzie fpp i bedziemy morde pod to podsuwac :P 5. leca edge przez cala budowle a tez nic za bardzo nie wnosza do utworzenia tego okna nie trzeba az tylu edgy no i w tym kwadratowym oknie juz wcale nie sa potrzebne a dla zasady puszczone sa przez wszystkie sciany 6. tak jak w podpunkcie 4 ale to juz pod moje widzimisie moze ktos inny by uznal ze jednak nie warto zabierac tu poly 7. no i kolejny edge loop ktory nic nie wnosi oczywiscie takich miejsc do poprawki jest wiecej ale te sa takie najbardziej charakterystyczne, trzeba pozbyc sie tych krawedzi ktore nic nie wnosza do modelu poly bedzie mniej a model bedzie wygladal tak samo Edytowane 12 Sierpień 2008 przez Temporal
mirach Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 No tak troche dziwnie mozna odebra te slowa. mozliwe ze zbyt dosadnie sie tu wyrazilem. W zasadzie to autor modelu powinien to zrobic, ale dzieki ze pokazales ktore edge i gdzie pousuwac. Sam chcialem to zrobic, ale przez wiekszosc czasu przegladam max3d.pl z pracy podczas renderow i nie moge robic takich fajnych obrazkow :)
Trybal Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 Poprawiłem model... Usunąłem parę rzeczy na podstawie rad Temporala :) Zszedłem z 1181 poly na 1066, czyli zaoszczędziłem 115 poly :) Natomiast tak jak w pkt. 4 i 6 Temporal napisał detale są potrzebne ponieważ gra będzie właśnie typem FPP... Oto update...
Kuba Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Ja bym się tam za bardzo nie czepiał. W pierwotnej wersji rzeczywiście było kilka niepotrzebnych cięć tu i tam, i te poly możesz spokojnie wykorzystać na detale :)
Ramsez Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Nikt się nie przyczepił to tych paskudnych N-gonów.
Bro Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 .. A kiszny jak kiszny. Wiem, że jest kiszny :P Ale to przecież tylko do gry ... No to Game Art dostał po dupie Może zostawmy to bez komentarza. Pokaz coś z texturkami bo teraz nie ma co komentować Pozdro
Trybal Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 Nie zajmuję się teksturami przykro mi Brosiaczku :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się