arev Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 (edytowane) Z tym kapuśniakiem to żart był :] Wydłubałem dzisiaj taką klawiaturkę: ] ] i postanowiłem się share'nąć ;) Jak widać po obrazkach jest dość dokładna, a co za tym idzie ciężka. Ale dzięki temu świetnie nada się na jakieś zbliżenia. Wersja z widocznych renderów (~160k poly): wersja 3dsMax2008 wersja 3dsMax2008+Vray1.5.17 wersja .OBJ Wersja z nieco mniej dokładnymi przyciskami (ale też ładnymi - ~60k poly): 3dsMax, Vray i .OBJ razem, podgląd przycisków W wersji Vrayowej są ładne (?) materiały, w wersji dla gołego maxa tylko standard (żeby było można łatwo rozróżnić). W wersji OBJ będziecie musieli oddzielić klawisze od reszty, gdyż tylko na nie nałożyć trzeba teksturkę. Tekstura jest w sumie maską, dzięki której można ustawiać różne kolory/materiały klawiszy i nadrukowanych znaków. Miłego użytkowania, "kochajcie" mnie za to :D p.s. Aha, licencja na użytek domowy i komercyjny, tylko mi jej nie rozpowszechniać w żaden sposób ;) Edytowane 20 Sierpień 2008 przez arev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 160k poly, leo why ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 20 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2008 Właśnie dodałem nieco odchudzoną wersję. Poszalałem z guziczkami, noo :> Ale trochę mi to spokoju nie dawało, więc zrobiłem też lo-fi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 Każdy model mile widziany :) ale 160k poly! mam nadzieje że odchudzona nie przekracza... 10k? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 Za czysta ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 20 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2008 Dorzuć dirt map do diffuse i zmniejsz glossa ;) @FAlcom: przekracza, napisałem że ma ok. 60k poly. Bardziej już nie będę skubał bo kanciaste wszystko będzie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nivellen Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 Sorki, że odgrzebuję stary wątek, ale jak na 160k poly, to wcale nie jest taka dokładna, brakuje znaczników na przyciskach "F" i "J" ;-) Ale i tak klawiaturka jest całkiem spoko, szczególnie ta czarna mi się podoba ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 Jak na zbliżenie to kabla brakuje i napisów Num Lock itd.. Ctrl+Alt+Del, hehe! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aknochaco Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 Wrzuc to moze lepiej do CG Free Stuff :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi