arev Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 (edytowane) Z tym kapuśniakiem to żart był :] Wydłubałem dzisiaj taką klawiaturkę: ] ] i postanowiłem się share'nąć ;) Jak widać po obrazkach jest dość dokładna, a co za tym idzie ciężka. Ale dzięki temu świetnie nada się na jakieś zbliżenia. Wersja z widocznych renderów (~160k poly): wersja 3dsMax2008 wersja 3dsMax2008+Vray1.5.17 wersja .OBJ Wersja z nieco mniej dokładnymi przyciskami (ale też ładnymi - ~60k poly): 3dsMax, Vray i .OBJ razem, podgląd przycisków W wersji Vrayowej są ładne (?) materiały, w wersji dla gołego maxa tylko standard (żeby było można łatwo rozróżnić). W wersji OBJ będziecie musieli oddzielić klawisze od reszty, gdyż tylko na nie nałożyć trzeba teksturkę. Tekstura jest w sumie maską, dzięki której można ustawiać różne kolory/materiały klawiszy i nadrukowanych znaków. Miłego użytkowania, "kochajcie" mnie za to :D p.s. Aha, licencja na użytek domowy i komercyjny, tylko mi jej nie rozpowszechniać w żaden sposób ;) Edytowane 20 Sierpień 2008 przez arev 1
arev Napisano 20 Sierpień 2008 Autor Napisano 20 Sierpień 2008 Właśnie dodałem nieco odchudzoną wersję. Poszalałem z guziczkami, noo :> Ale trochę mi to spokoju nie dawało, więc zrobiłem też lo-fi :)
naeq Napisano 20 Sierpień 2008 Napisano 20 Sierpień 2008 Każdy model mile widziany :) ale 160k poly! mam nadzieje że odchudzona nie przekracza... 10k?
arev Napisano 20 Sierpień 2008 Autor Napisano 20 Sierpień 2008 Dorzuć dirt map do diffuse i zmniejsz glossa ;) @FAlcom: przekracza, napisałem że ma ok. 60k poly. Bardziej już nie będę skubał bo kanciaste wszystko będzie :]
Nivellen Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Sorki, że odgrzebuję stary wątek, ale jak na 160k poly, to wcale nie jest taka dokładna, brakuje znaczników na przyciskach "F" i "J" ;-) Ale i tak klawiaturka jest całkiem spoko, szczególnie ta czarna mi się podoba ok!
Camel Napisano 17 Luty 2010 Napisano 17 Luty 2010 Jak na zbliżenie to kabla brakuje i napisów Num Lock itd.. Ctrl+Alt+Del, hehe! ;)
Rekomendowane odpowiedzi