Skocz do zawartości

Darmo klawiatura i kapuśniak!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Z tym kapuśniakiem to żart był :]

 

Wydłubałem dzisiaj taką klawiaturkę:

postergc4.jpg]

postergc4.64a331301b.jpg]

 

i postanowiłem się share'nąć ;)

Jak widać po obrazkach jest dość dokładna, a co za tym idzie ciężka. Ale dzięki temu świetnie nada się na jakieś zbliżenia.

 

Wersja z widocznych renderów (~160k poly):

wersja 3dsMax2008

wersja 3dsMax2008+Vray1.5.17

wersja .OBJ

 

Wersja z nieco mniej dokładnymi przyciskami (ale też ładnymi - ~60k poly):

3dsMax, Vray i .OBJ razem, podgląd przycisków

 

W wersji Vrayowej są ładne (?) materiały, w wersji dla gołego maxa tylko standard (żeby było można łatwo rozróżnić). W wersji OBJ będziecie musieli oddzielić klawisze od reszty, gdyż tylko na nie nałożyć trzeba teksturkę. Tekstura jest w sumie maską, dzięki której można ustawiać różne kolory/materiały klawiszy i nadrukowanych znaków.

 

Miłego użytkowania, "kochajcie" mnie za to :D

 

p.s. Aha, licencja na użytek domowy i komercyjny, tylko mi jej nie rozpowszechniać w żaden sposób ;)

Edytowane przez arev
  • Like 1
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie dodałem nieco odchudzoną wersję. Poszalałem z guziczkami, noo :>

Ale trochę mi to spokoju nie dawało, więc zrobiłem też lo-fi :)

Napisano

Dorzuć dirt map do diffuse i zmniejsz glossa ;)

@FAlcom: przekracza, napisałem że ma ok. 60k poly. Bardziej już nie będę skubał bo kanciaste wszystko będzie :]

Napisano

Sorki, że odgrzebuję stary wątek, ale jak na 160k poly, to wcale nie jest taka dokładna, brakuje znaczników na przyciskach "F" i "J" ;-)

 

Ale i tak klawiaturka jest całkiem spoko, szczególnie ta czarna mi się podoba ok!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności