Skocz do zawartości

Obiekt 3D : Pustynny domek


Davegraph

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Chciałem wam pokazac model wykonany na podstawie konceptu prrrszalonego do gry Esenthel , to pustynny domek.

 

Info : model - 3156 tris , textura diffuse 1024x1024 plus textura baldachimu 512x512+ alpha map , dojdzie jeszcze bump mapa.

 

mile widziana krytyka , zdązylem sie juz uodpornic :p

 

pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tak, z uzyskaniem textury budynku miałem problem i faktycznie nie jestem pewien czy to wyszło dobrze , wogóle to ciezko mi było zrobic odpadający tynk tak zeby to wyglądało dorze , ogólnie budynek ma sprawiac wrażenie że jes zbudowany z piaskowych cegieł któe oblepione są gliną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sry, ale calkowicie nie podoba mi sie koncepcja tego budynky- wyglada jak odrocona plastikowa miska pomalowana farbkami... Apropo txt, Tak jak powyzej, za mocy specular i i taka siakas... ja bym raczej uzyl tu txt bardziej dorbnego piasku/ pisakowca, cos tego typu:

http://cgtextures.com/texview.php?id=11362&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137

http://cgtextures.com/texview.php?id=16164&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137

No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty? Daj tez jakies szczeliny/wyszczerbienia/uskoki.

Na oslode dodam ze siatka ladna i czysta ;)

Pozdro 600!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty?''

 

 

Nie czytasz uważnie Scottero :) napisałem że domek jest zbudowany z piaskowych cegieł oblepionych gliną którą na słńcu momentalnie wysycha , stąd taki kształ , taka papka działa jak zaprawa.

 

Prawdopodobnie bede poprawiał texture i wezme pod uwage wszystkie poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie sie tam podoba wiadomo zawsze na tym forum trafia sie lepsze prace ale to tak zawsze jest ze jeden jest bardziej pro od drugiego tak czy siak wedlug mnie udany game art jak cos to zawsze mozna lekko poprawic... co do tej foremki to mysle gdy tak lekko np na dachu siatke powykrzywiac bylo by bardziej realnie choc z drugiej to wtedy by troche poly tam doszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a predewszystkim, skoro ma to byc model do gry, to nie ma sensu oceniac go samego, z tej perspektywy itp, bo jak do gry FPP to bym radzil zrobic ladny front, i scainy, o dachu zapomniac lub zrobic provizorke, do strategii, albo symulatorów lotu to IMO za duzo poly... wazne tez czy trzyma poziom calego levelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności