Davegraph Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 Hej! Chciałem wam pokazac model wykonany na podstawie konceptu prrrszalonego do gry Esenthel , to pustynny domek. Info : model - 3156 tris , textura diffuse 1024x1024 plus textura baldachimu 512x512+ alpha map , dojdzie jeszcze bump mapa. mile widziana krytyka , zdązylem sie juz uodpornic :p pozdrawiam 1
Bruneq Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 na pierwszy rzut oka wyglada fajnie, troche za bardzo sie swieci, jak jest specular, to powinienes bo bardzo oslabic, piach sie nie swieci! pozatym, jakos wg mnie dziwnie wygladaja cegly wystajace spod piachu, ale tak to jest Ok
Davegraph Napisano 28 Sierpień 2008 Autor Napisano 28 Sierpień 2008 tak, z uzyskaniem textury budynku miałem problem i faktycznie nie jestem pewien czy to wyszło dobrze , wogóle to ciezko mi było zrobic odpadający tynk tak zeby to wyglądało dorze , ogólnie budynek ma sprawiac wrażenie że jes zbudowany z piaskowych cegieł któe oblepione są gliną.
Scottero Napisano 29 Sierpień 2008 Napisano 29 Sierpień 2008 Sry, ale calkowicie nie podoba mi sie koncepcja tego budynky- wyglada jak odrocona plastikowa miska pomalowana farbkami... Apropo txt, Tak jak powyzej, za mocy specular i i taka siakas... ja bym raczej uzyl tu txt bardziej dorbnego piasku/ pisakowca, cos tego typu: http://cgtextures.com/texview.php?id=11362&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137 http://cgtextures.com/texview.php?id=16164&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137 No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty? Daj tez jakies szczeliny/wyszczerbienia/uskoki. Na oslode dodam ze siatka ladna i czysta ;) Pozdro 600!
Davegraph Napisano 29 Sierpień 2008 Autor Napisano 29 Sierpień 2008 ''No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty?'' Nie czytasz uważnie Scottero :) napisałem że domek jest zbudowany z piaskowych cegieł oblepionych gliną którą na słńcu momentalnie wysycha , stąd taki kształ , taka papka działa jak zaprawa. Prawdopodobnie bede poprawiał texture i wezme pod uwage wszystkie poprawki.
Temporal Napisano 29 Sierpień 2008 Napisano 29 Sierpień 2008 mnie sie tam podoba wiadomo zawsze na tym forum trafia sie lepsze prace ale to tak zawsze jest ze jeden jest bardziej pro od drugiego tak czy siak wedlug mnie udany game art jak cos to zawsze mozna lekko poprawic... co do tej foremki to mysle gdy tak lekko np na dachu siatke powykrzywiac bylo by bardziej realnie choc z drugiej to wtedy by troche poly tam doszlo
Bruneq Napisano 29 Sierpień 2008 Napisano 29 Sierpień 2008 a predewszystkim, skoro ma to byc model do gry, to nie ma sensu oceniac go samego, z tej perspektywy itp, bo jak do gry FPP to bym radzil zrobic ladny front, i scainy, o dachu zapomniac lub zrobic provizorke, do strategii, albo symulatorów lotu to IMO za duzo poly... wazne tez czy trzyma poziom calego levelu...
Davegraph Napisano 29 Sierpień 2008 Autor Napisano 29 Sierpień 2008 do gry z widokiem TPP vide Gothic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się