Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

 

Chciałem wam pokazac model wykonany na podstawie konceptu prrrszalonego do gry Esenthel , to pustynny domek.

 

Info : model - 3156 tris , textura diffuse 1024x1024 plus textura baldachimu 512x512+ alpha map , dojdzie jeszcze bump mapa.

 

mile widziana krytyka , zdązylem sie juz uodpornic :p

 

pozdrawiam

  • Like 1
  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

na pierwszy rzut oka wyglada fajnie, troche za bardzo sie swieci, jak jest specular, to powinienes bo bardzo oslabic, piach sie nie swieci! pozatym, jakos wg mnie dziwnie wygladaja cegly wystajace spod piachu, ale tak to jest Ok

Posted

tak, z uzyskaniem textury budynku miałem problem i faktycznie nie jestem pewien czy to wyszło dobrze , wogóle to ciezko mi było zrobic odpadający tynk tak zeby to wyglądało dorze , ogólnie budynek ma sprawiac wrażenie że jes zbudowany z piaskowych cegieł któe oblepione są gliną.

Posted

Sry, ale calkowicie nie podoba mi sie koncepcja tego budynky- wyglada jak odrocona plastikowa miska pomalowana farbkami... Apropo txt, Tak jak powyzej, za mocy specular i i taka siakas... ja bym raczej uzyl tu txt bardziej dorbnego piasku/ pisakowca, cos tego typu:

http://cgtextures.com/texview.php?id=11362&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137

http://cgtextures.com/texview.php?id=16164&s=S&PHPSESSID=0a89ef2b81ca69045d2ac2ecfebef137

No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty? Daj tez jakies szczeliny/wyszczerbienia/uskoki.

Na oslode dodam ze siatka ladna i czysta ;)

Pozdro 600!

Posted
''No i jesli to domek z piasku, to nie uwazasz ze powinien on byc bardziej kanciasty?''

 

 

Nie czytasz uważnie Scottero :) napisałem że domek jest zbudowany z piaskowych cegieł oblepionych gliną którą na słńcu momentalnie wysycha , stąd taki kształ , taka papka działa jak zaprawa.

 

Prawdopodobnie bede poprawiał texture i wezme pod uwage wszystkie poprawki.

Posted

mnie sie tam podoba wiadomo zawsze na tym forum trafia sie lepsze prace ale to tak zawsze jest ze jeden jest bardziej pro od drugiego tak czy siak wedlug mnie udany game art jak cos to zawsze mozna lekko poprawic... co do tej foremki to mysle gdy tak lekko np na dachu siatke powykrzywiac bylo by bardziej realnie choc z drugiej to wtedy by troche poly tam doszlo

Posted

a predewszystkim, skoro ma to byc model do gry, to nie ma sensu oceniac go samego, z tej perspektywy itp, bo jak do gry FPP to bym radzil zrobic ladny front, i scainy, o dachu zapomniac lub zrobic provizorke, do strategii, albo symulatorów lotu to IMO za duzo poly... wazne tez czy trzyma poziom calego levelu...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy