Skocz do zawartości

vray distributed rendering - server problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem?

max 9 + vray 1.5 RC3

 

 

Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ?

 

z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć

Napisano

a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami.

Napisano (edytowane)

ir map + lightcache

client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2

gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu

 

edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray

Edytowane przez SansSerif
Napisano

o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda.

 

ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji

Napisano

thx, że chciało Ci się sprawdzić ;)

 

BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności