SansSerif Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem? max 9 + vray 1.5 RC3 Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum.
zdeno Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ? z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć
hcpiter Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami.
SansSerif Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 (edited) ir map + lightcache client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2 gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray Edited September 2, 2008 by SansSerif
hcpiter Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Wejdz na forum chaosa byl podobny problem z tego co pamietam i udalo sie go rozwiazac. Jutro powinienem znalezc to pytanie, lub poprostu tam zapytaj.
SansSerif Posted September 3, 2008 Author Posted September 3, 2008 the script to make all pc's work with it's 100% CPU renderers.current.system_numThreads=4 this script is for quad cores machines, therefore the nr. 4 at the end. dual cores would use nr. 2 fo example. http://www.cgarchitect.com/vb/30112-questions-about-vray-distributed-rendering.html
zdeno Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda. ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji
SansSerif Posted September 4, 2008 Author Posted September 4, 2008 Niestety nie. Przy wartosci 0 renderuje tylko jeden rdzeń klienta. Serwery nie włączają się do obliczeń.
zdeno Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 thx, że chciało Ci się sprawdzić ;) BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ? pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now