Jump to content

vray distributed rendering - server problem


Recommended Posts

Posted

Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem?

max 9 + vray 1.5 RC3

 

 

Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum.

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ?

 

z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć

Posted

a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami.

Posted (edited)

ir map + lightcache

client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2

gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu

 

edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray

Edited by SansSerif
Posted

o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda.

 

ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji

Posted

thx, że chciało Ci się sprawdzić ;)

 

BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ?

 

pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy