SansSerif Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem? max 9 + vray 1.5 RC3 Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ? z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2008 (edytowane) ir map + lightcache client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2 gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray Edytowane 2 Wrzesień 2008 przez SansSerif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Wrzesień 2008 Share Napisano 2 Wrzesień 2008 Wejdz na forum chaosa byl podobny problem z tego co pamietam i udalo sie go rozwiazac. Jutro powinienem znalezc to pytanie, lub poprostu tam zapytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2008 the script to make all pc's work with it's 100% CPU renderers.current.system_numThreads=4 this script is for quad cores machines, therefore the nr. 4 at the end. dual cores would use nr. 2 fo example. http://www.cgarchitect.com/vb/30112-questions-about-vray-distributed-rendering.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 3 Wrzesień 2008 Share Napisano 3 Wrzesień 2008 o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda. ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 4 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2008 Niestety nie. Przy wartosci 0 renderuje tylko jeden rdzeń klienta. Serwery nie włączają się do obliczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 5 Wrzesień 2008 Share Napisano 5 Wrzesień 2008 thx, że chciało Ci się sprawdzić ;) BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się