Napisano 2 Wrzesień 200816 l Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem? max 9 + vray 1.5 RC3 Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ? z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć
Napisano 2 Wrzesień 200816 l a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Autor ir map + lightcache client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2 gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray Edytowane 2 Wrzesień 200816 l przez SansSerif
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Wejdz na forum chaosa byl podobny problem z tego co pamietam i udalo sie go rozwiazac. Jutro powinienem znalezc to pytanie, lub poprostu tam zapytaj.
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Autor Cytat the script to make all pc's work with it's 100% CPU renderers.current.system_numThreads=4 this script is for quad cores machines, therefore the nr. 4 at the end. dual cores would use nr. 2 fo example. http://www.cgarchitect.com/vb/30112-questions-about-vray-distributed-rendering.html
Napisano 3 Wrzesień 200816 l o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda. ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji
Napisano 4 Wrzesień 200816 l Autor Niestety nie. Przy wartosci 0 renderuje tylko jeden rdzeń klienta. Serwery nie włączają się do obliczeń.
Napisano 5 Wrzesień 200816 l thx, że chciało Ci się sprawdzić ;) BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ? pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto