Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podczas renderowania w sieci serwery quadcore renderują tylko jednym rdzeniem. W czym jest problem?

max 9 + vray 1.5 RC3

 

 

Sorry za pytanie, ale tak złożonych zapytań nawet google nie wytrzymują, więc nie szukałem na forum.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a przy jakich silnikach GI ? i czy główny komp też ma QUADa ? i jak on renderuje ?

 

z pewnością liczba przelotów lightcache'a powinna odpowiadać liczbie wszystkich rdzeni (aby wszystkie były obciążone), ale jeżeli ten objaw jest już przy samym bucketowaniu to ciężko zgadnąć

Napisano

a ile jest maszyn w sieci i jaka wersja windowsa ? Ogolnie to radzil bym zainstalowac finala sp 2 lub ewentualnie samego finala bo akurat rc3 nie jest najlepsza wersja pod sieciowy render z quadami.

Napisano
  • Autor

ir map + lightcache

client i serwery to quadcore intel winxp64 sp2

gi liczy tylko client, po przeliczeniu gi servery renderują tylko na jednym rdzeniu

 

edit: client + 2 servery, wszystkie ten sam proc, system, wersja max i vray

Edytowane przez SansSerif

Napisano

Wejdz na forum chaosa byl podobny problem z tego co pamietam i udalo sie go rozwiazac. Jutro powinienem znalezc to pytanie, lub poprostu tam zapytaj.

Napisano

o dzięki za rozwiązanie zagadki , może się w przyszłości przyda.

 

ciekawe czy tak jak w maxwellu jakby NumThread=0 to czy wykryje automatycznie ile ma rdzeni do dyspozycji

Napisano
  • Autor

Niestety nie. Przy wartosci 0 renderuje tylko jeden rdzeń klienta. Serwery nie włączają się do obliczeń.

Napisano

thx, że chciało Ci się sprawdzić ;)

 

BTW teraz jak jest render farma to rozumiem, że noise z renderów zniknie ;P ?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności