Napisano 13 Wrzesień 200816 l Zna ktos moze skrypt (albo plugin do 2008 x64) ktory rozmiesci obiekty na jakiejs powierzchni na podstawie bialoczarnej tekstury ? Znalazlem jeden ale nie dziala: http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/modeling/poly_tools/object-placing-and-aligning-5342.html Nie chce kombinowac z czasteczkami emitowanymi tekstura i instancerem, potrzebne mi pewne i szybkie rozwiazanie. Jakby ktos mial cos takiego pod reka to bylbym wdzieczny za linka, Dzieki z gory :) Pozdrawiam
Napisano 25 Wrzesień 200816 l mam pewien pomysł, możesz użyć hair follicles do dystrybucji po obiekcie a potem podmienić je na co chcesz ale najpierw musisz naprawić skrypt który usuwa folliclesy ktore leżą na białej texturze, los chciał że już 'niet funkcjonirt' :) i wywala wszystkie Select hairSystem1 and execute following script. string $texture = "file1"; // converting selection to follicles convertHairSelection "follicles"; // list of follicles string $list[] = `ls -sl`; string $it; // for each follicle for ($it in $list) { // get UV-position float $u = `getAttr ($it+".parameterU")`; float $v = `getAttr ($it+".parameterV")`; // get color at point on surface under follicle float $col[] = `colorAtPoint -o RGB -u $u -v $v $texture `; // delete follicle and it’s curve if red channel is white if($col[0]>0.5) delete (`listConnections -t "nurbsCurve" $it`) $it (`listTransforms $it`); }
Napisano 30 Wrzesień 200816 l Autor Haha, no niezle, troche naokoło ale chyba sie skusze i pogrzebie z tym skryptem;] Fajna funkcja jest w nim uzyta wiec moze uda mi sie napisac zamiast tego cos wlasnego. W razie czego wrzuce jeszcze na forum. Dzieki ! Edytowane 30 Wrzesień 200816 l przez ca mel
Napisano 30 Wrzesień 200816 l o to fajnie bo właśnie miałem taką nadzieję hehe :D bede czekał ;) pozdro. :)
Napisano 28 Listopad 200816 l przypadkiem chyba znalazłem coś co powinno dzialać :) jak wróce do chaty to sprawdzę czy z 2009x64 działa ;) klik cheers!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto