Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo proszę po wytłumaczenie co się dzieje a przede wszystkim jak to poprawić zęby nie robić od nowa.

bede bardzo wdzieczny:))

 

Chodzi o to dziwne smothowanie >> nie ma tam nigdzie podwójnych vertexów

Edytowane przez shi

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no dobra już jest obrazek. Proszę o szybka pomoc.

Napisano
  • Autor

help help help to sie chyba dzieje kiedy klonuje jakieś polygony cos z j odwracaniem vertexow chyba . nie wiem....

Napisano

Napewno wszystko poweldowane?

Chociaz swego czasu mialem podobny problem z MSem, robil ostre krawedzie od tak sobie. Pomoglo wywalenie polygona i zrobienie cap, albo zrobienie paru poly poprzez Create.

Napisano
  • Autor

powiedziałbym ze jestem pewien ze są zweldowane wszystkie vertexy na pewno ale już niczego nie jestem pewien. Jak zaznaczam ramką obszar w statystykach pisze ze jest wszędzie po jednym...

Wrzucam jeszcze jeden screen któy moze rozjasni sytucje.. tym razem ms classic method

Napisano

Ja bym poprostu wywalil te klopotliwe poly i zrobil nowe, bedzie szybciej niz zastanawianie sie co jest nie tak. A cos wyraznie jest nie tak :)

Napisano
  • Autor

Problem polega na tym ze mam ten problem w kilku miejscach i nie tak łatwo się go pozbyć bo nowe poligony w tym miejscu tez złe działają... Nie rozumiem za bardzo co się dzieje więc jest mi też trudno wytłumaczyć. Pamiętam że takie problemy mi się przytrafiały już wcześniej t(ez na starszych maxach niz 2008) więc pewnie beda sie powtarzały w przyszłosci. Co prawda już sie pogodziłem z myślą ze trzeba będzie to od nowa zrobić ale pytam bo może ktos mial podobny problem i juz wie dobrze o co chodzi.

 

Oto STL check

Wszystkie errory to open edge

Napisano
  • Autor

no to mam jeszcze jedna ciekawostkę. Widział kto coś takiego kiedyś ??

Napisano

Też często mam takie niespodzianki, ogólnie nie znam logicznego wytłumaczenia nadaje się do archiwum X ;). Jakieś czary mary, troche pokląć i sie naprawia :p a tak na serio to czasami przekonwertowywuje ponownie do edit poly, albo przyłaczam do innego mesha, a jeśli to tylko kilka miejsc to robie poly od nowa.

Napisano
  • Autor

haha fakty convertowałem do mesha a potem znowu do poly i po problemie:)) - bywa ze nie można wpaść na najprostsze rozwianie :))

Bardzo Ci dziękuje pecet za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności