Napisano 22 Luty 200421 l mianowicie chodzi mi o to ze chce aby moj obiekt po nalozeniu surfaca na splajny byl kanciasty a nie zaokraglony. jak nakladam on mi sie automatycznie wygladz, a jak dam gestsza siatke to mi komp nie wyrzezi. wie ktos moze jak zrobic zeby bylo kanciaste ?? chodzi mi o to zeby wygladalo przed dodaniem smooth tak jak w tym tutku http://69.56.212.250/federacja/max3d/tutoriale/kurs144/index.htm
Napisano 22 Luty 200421 l Z Twojego opisu podejrzewam, że problem wynika z tzw. smoothing groups... Po surface nałóż na obiekt jeszcze modyfikację \'Smooth\'... powinno pomóc Powodzenia.
Napisano 23 Luty 200421 l poprostu w ustawieniach viewport ustaw faces+highlights a nie smooth+highlights
Napisano 23 Luty 200421 l nonejm - rzeczywiście to dużo pomoże. ALE TYLKO W VIEWPORTACH!! Na renderze juz bedzie tak samo. Więc odradzam, chyba ze zamiast rendera sinkit będzie robił screena ekranu.