Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tez zaloze teczke. Mam nadzieje ze bede mogl co jakis czas dorzucic cos nowego. Narazie wstawiam dwie pracki.

 

Koncept postaci do animacji nad ktora pracuje:

 

chopekconceptth4.jpg

 

I concept cyborga:

 

cybjx0.jpg

 

Sory za rozmiary ale mysle ze by sporo detali ucieklo, wybaczcie :)

 

Wszelkie komentarze jak zawsze mile widziane

 

Teraz eksperyment, chcialem sprobowac techniki o ktorej przeczytalem na tutejszym forum, tzn najpierw wykonac czarno-bialy szkic a pozniej nalozyc kolor. Zaskoczylem sie pozytywnie na maxa. Rozdzielenie kontroli nad bryla i kolorem daje niesamowity komfort pracy i w moim odczucia przyspiesza ja kilkakrotnie, jezeli kots jeszcze nie probowal to polecam!. A o to efekty:

 

 

castle002aq0.jpg

 

Odnosnie obrazka to myslalem jeszcze nad jakims bardziej intesywnym akcentem jak np flagi, ale stwierdzilem ze zostawie takie stonowane i surowe, a nad brylami budynkow to sie w ogole nie zastanawialem, nie wiem czy maja jakikolwiek sens :)

Edytowane przez ver-1
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mnie się tam podoba.

Chociaż może prawa strona twarzy jest troche za ciemna ale sama twarz fajna, jest w niej cos takiego nieobecnego co mi się podoba.

Cyborg sojarzył mi się odrazu z Crysisem ale klata jak u pirata a pod spodem wata i wszystko jest super, lewą dłoń bym tylko troche bardziej wyraźną zrobił.

Kolory też fajnie dobrane.

Napisano

:D klata jak u pirata, niezle sie usmialem :)

 

Ten cien zostal ze szkicu ale zostawilem bo mysle ze podobne oswietlenie bede probowal osiagnac w animacji.

 

Up w pierwszym poscie

Napisano

Nom ciekawe, jedyna moja Prośba to abyś wstawiał mniejsze pikczery max. dł. boku to 800px/900px, z ewentualnym linkiem do HighRes.

 

//Pozdr.

Napisano

bardzo fajnie sobie poczynasz :) fajnie, ze luzno machasz. szczegolnie cyborg z fajnym luzem malowany... a ten widoczek moznaby troszke podciagnac jeszcze, bo takie sie na dwie strony rozjechal. jakbys np. dorysowal jakis rycerzy albo machiny na moscie to by sie troche do kupy zebral. no i kolorek jakis fasktycznie mozna by dowalic...

ale generalnie bardzo mi sie podoba :)

tak trzymaj :)

Napisano (edytowane)

lordbiernac - Postaralem sie go pociagnac jeszcze troche ale nie wiem czy wyszlo na lepiej, ale postacie na pewno duzo daly dzieki za wskazowke

 

miriam - Obiecuje sie poprawic :)

 

castle004pe7.jpg

 

Pozdro

 

Up i chyba koniec bo jestem w miare zadowolony a i tak za duzo czasu juz nad tym spedzilem

 

castle006ay5.jpg

Edytowane przez ver-1
Napisano

super kolory - mozesz mi dac jakies rady jak je dobierac ????

Napisano (edytowane)

Dzieki za komenty, ciesze sie ze sie podoba, szczegolnie ze to mialo byc tylko szybkie cwiczenie

 

-hpx- Tez mi sie wczesniejsza wersja klimatycznie bardziej podobala ale kompozycyjnie gorzej siedzialo,tak mi sie wydaje, po za tym slonce wygladalo jakby swiecilo przez gory, tak ma wiecej powietrza jak leander zauwazyl :)

 

dekiel - kolory to jak widzisz na tym przykladzie roznie sie zmieniaja z postepem pracy, staralem sie trzymac w zawezonej zgaszonej gamie odbiegajc momentami w fiolety i niebieskie, radze bawic sie i probowac wszelkie pomysly jakie przychodza do glowy i obserwowac efekty, i isc w strone zeby coraz bardzije odpowiadalo twojej wrazliwosci :). ja chyba tak pracuje ze konsekwentnie elimuje bledy bo czsami tylko cos za pierwszym razem wyjdzie :) do tego swietnie sprawdza sie technika ktora opisalem, bo swiatlocien ustawiasz w czarno-bieli a kolorami bawisz sie osobno. Zakochalem sie w niej:) Przesylam warstwe z kolorami, jak widzisz bardzo prosta(nie znaczy ze zrobiona szybko) moze cos pomoze :)

castle005colromg4.jpg

 

A zeby cos konkretnie to moze pare trikow:

-jak widzisz swiatlo cieple, cienie nieco chlodniejsze(ale nie zawsze sie sprawdza, tutaj akurat niebo daje niebieski odcien tam gdzie slonce nie dociera) takie skontrastowanie tez wyciaga bryle

-sa tez sprawdzone efektowne zestawy kolorw np zielony z fioletowym :) ale to sam musiz zdecydowac co tobie odpowiada i jak je zastosowac

- odnosnie slonca i ognia w cyborgu to wazna temperatura koloru, czyli im swiatlo ciemniejsze tym bardziej nasycony kolor. prosty sposob na zrobienie tego w ps: czarna warstwa, bialym kolorem maluje plomienie, pozniej daje dostosuj kolory, zaznczam ze ma tylko operowac na cieniach, daje czerwony na full i troche zoltego(wedlug wlasnego uznania) poznije zmieniam krycie wartwy na screen i gotowe.

 

To jest jedyna wskazowka chyba od ktorej nie ma ucieczki (mam na mysli temperature kolorow) jezeli cchemy by swiatlo wygladalo zywo i efektownie i trzeba o tym pamietac, reszta wskozowek to wogole o nich nie mysle podczas pracy bo i tak robie zeby mi sie podobalo co jak juz mowilem polega na ciaglym poprawianiu i sprawdzaniu ale tak zeby pracy nie przemeczyc :). Mam nadzije ze chociaz troche to bylo pomcne :)

 

Jeszcze raz dzieki i pozdro:)

 

Aha moze jeszcze jedno-zeby osiagnac subtelne roznice w kolorze to daje male krycie brusha (10-30%) bo wiem ze jak sobie pomysle o jakims kolorze to zawsze wybiore za bardzo nasycony, a tak to roznice sa male ale w porownaniu z sasiadujacym kolorem i tak widac ze cos jest bardziej niebieskie albo zielone

Edytowane przez ver-1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności