Jump to content

lordbiernac

Members
  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

lordbiernac last won the day on December 29 2011

lordbiernac had the most liked content!

Community Reputation

200 Excellent

2 Followers

About lordbiernac

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sorki za tak późną odpowiedź, ale nie mogłem się dobrać do swojego konta, a nie logowałem się tutaj chyba ze 3 lata ;) Strasznie się cieszę, że odzew jest tak pozytywny! Ja nie umiem powiedzieć, jak dokładnie ma się czasowo wykonanie jednej sekundy nasza techniką w porównaniu do sekundy w 3d. Myślę, że na tym etapie ciężko by było to określić, bo cały ten teaser to jeden wielki eksperyment i każda scena to była nauka. Przed nami jeszcze sporo pracy, żeby na bazie tych doświadczeń zoptymalizować proces. Na pewno da się pewne rzeczy jeszcze sporo uprościć. Generalnie proces jest zupełnie rozsądny czasowo i absolutnie wykonalny jeśli chodzi o pełen metraż. Myślę, że Marcin, jako twórca całego tego systemu, mógłby znacznie więcej ode mnie na ten temat powiedzieć;) Reanimator - odpowiadamy z Marcinem za całą stronę wizualną, poza designami postaci. Bardzo się cieszę, że styl się podoba :) Luki Luki - o fabułę się nie lękaj, jest naprawdę fajna. Chico - myślę, że na kickstarterze byłoby ciężko taką kasę uzbierać ;) MaciekGliwa - szacowany budżet jest zdecydowanie mniejszy niż typowe budżety dla filmów 3D, nawet tych "niskobudżetowych" typu Despicable Me. Nie wiem, czy mogę podawać kwotę, więc na wszelki wypadek tego nie zrobię ;) Dzięki za miłe słowa i pozdrowienia dla wszystkich! Szymon
  2. Jeśli uderzasz w coś w rodzaju still frames'ów z filmu, to powinieneś obrócić w poziomie obrazek nr 3, bo łamiesz zasadę 180 stopni (czy jak tam ona się po polsku nazywa)...;) Patrząc po tym jak ściemniłeś położenie zamku za murem w tym obrazku strzelam, że na końcu stwierdziłeś, że obrócisz go i będzie ciekawiej;) W ogóle mogłeś się pokusić o jakieś zróżnicowanie w tych 3 pierwszych obrazkach. Przydał by się jakiś over the shoulder postaci z widokiem na zamek, albo point of view postaci z bramą w trójzbieżnej perspektywie, czy coś w tym stylu. Bo masz 3 medium/wide shoty i to trochę nudne... (Sorki za te frajerskie angielszczyzny, ale jakos do tej pory wyłącznie po angielsku takie pojęcia słyszałem i nie wiem, jak poprawnie po polsku się nazywają).
  3. Bigu, obawiam się, że to jednak jest chamski plagiat. Ja byłem pewien, że de Crecy był production designerem przy Trio, a tu proszę. Nie wiedziałem, że aż do sądu to poszło.
  4. Fajnie na tym ostatnim obrazku wyglądają te odważniejsze patterny na piórach. Chętnie bym zobaczył więcej takich w innych fragmentach rysunku. Bardzo cool :)
  5. Bedyk- mój rzecznik prasowy już wszystko wyjaśnił ;)
  6. 88grzes- tak to wygląda w animacji ;) Część rzeczy na samym początku malowałem bez renderów, ale generalnie przy takiej produkcji każdy ma swoją wąską działkę, także ujęciami i pracą kamery zajmuje się dział layoutu, a moja brocha to oświetlenie, klimat itp. Swiezy- przy Halo skończyłem już pracować ze 3 miesiące temu, także już robię co innego od dawna. W wolnym czasie robię sobie kursik anatomii, także na własne pracki mam mało czasu... tr3buh- hehe, no nie da się ukryć, że coś w tym jest ;) Tylko mój wąs jakiś taki wieśniacko dziki i niezadbany...
  7. Dzięki wszystkim :) olaf- na szczęście wszystkim, uff ;) bigu- a myślisz, że jest jakaś odmiana typu "face stunt man" ? ;) 88grzes- Ale wiesz, że to było malowane po kadrach z animatików? Czy o co pytasz? :)
  8. Wyszły już wszystkie odcinki Halo 4 Spartan Ops, więc jeszcze kilka rzeczy wrzucam :) Odcinki do obejrzenia tutaj , albo na You Tubie. A na koniec mały bonusik, czyli moja nieogolona facjata w roli mięsa armatniego. Jak pracowałem na miejscu w Axisie przez jakiś czas akurat były robione head scany do późniejszego wykorzystania w różnych produkcjach i ja akurat pojawiam się w kilku miejscach w Halo, choć tylko raz nie jestem out of focus. Ale za to w jednej scenie nadchodzę jednocześnie z dwóch stron i ginę 2 razy! Jak już Mayk zauważył, przez ten hełm wyglądam, jakbym miał swojski wąs, bo zasłania resztę brody ;)
  9. Ale super! I juz widzac miniaturke pomyslalem o Rockwellu :)
  10. Hmmm, bo masz ogólnie duży problem z kolorami, nie tylko w tych martwych. Zupełnie nie istnieje u Ciebie takie coś, jak światło odbite i odbicia w ogóle. Każdy obiekt malujesz tak, jakby był odseparowany od reszty i cieniujesz go w zasadzie jednym kolorem tylko zmieniając walor. Odbijasz co prawda od czasu do czasu trochę światła między obiektami, ale zapominasz o tym, że też kolor się odbija. Stąd moje pytanie z tym kolorowaniem czarno-białych obrazków, bo tak to u Ciebie wygląda, jakbyś używając tylko jednego koloru dla danego obiektu jechał po walorowym podkładzie licząc na to, że walor zapewni Ci wariacje koloru. Ciężko mi uwierzyć, że w tym obrazku z pędzlem nie odbija się mocniej czerwony w metalowej części pędzla i w tym kubku szarym (który swoją drogą jest chyba nie w perspektywie;]). Gdzieś tam trochę Ci się odbija ten kolor, ale patrząc na te Twoje różne pejzaże widzę, że ogólnie masz z tym problem. Trochę masz tak, że jak coś jest zielone to jest tak samo zielone od lewa do prawa tylko raz ciemniejsze, raz jaśniejsze. A są przecież takie rzeczy, jak światło odbite z nieba itd. Druga sprawa to perspektywa, z którą u Ciebie różnie. Proponuję przy takiej martwej zrobić sobie porządny szkic konstrukcyjny rysując też krawędzie, których nie widać, żeby była pewność, że wszystko siedzi. pozdr :) S
  11. Czy Ty w tych martwych najpierw robisz walor, a potem kolorujesz na jakiejś warstwie typy "color" ?
  12. To ja znowu trochę pobiczuję;) Zgadzam się Kaliditusem. Szkice bardzo fajne, ale jak już sobie któryś wybierzesz to poświęć te 15min na zgooglowanie jak np. skały wyglądają. Na tym etapie wystarczyłoby kilka realistycznych kształtów i obrazek wyglądałby 10x lepiej. Zresztą w ogóle zanim się zabierzesz za szkice, a wiesz, że będziesz jakieś skaliste enviro robił to pooglądaj jakieś fotki, bo ewidentnie brakuje Ci odniesień do prawdziwego świata.
  13. Smoki 2 nie będą reżyserowane przez Chrisa Sandersa, więc pewnie nie dorównają jedynce. Swoją drogą ciekaw jestem Croods'ów Sandersa, bo jeśli okażą się fajni (mimo nieciekawych trailerów, tak samo jak w przypadku pierwszych Smoków), to uznam, że gość jest genialny;)
  14. Takiego gniota jak "Madagaskar 3" to już dawno nie widziałem. Całkowicie obnaża brak kumacji DreamWorksa. Za to "How to train your dragon" w ścisłej czołówce moich ulubionych.
  15. Fajnie fajnie, jedziesz dalej :) Podglądaj też trochę refki, bo te drzewa na dole po lewej z pierwszej partii wyglądają słabo, mimo, że to tylko szkic... Mimo wszystko polecam też robienie czarno-białych szkiców, bo wtedy skupiasz się wyłącznie na designie, kompozycji (relacjach walorowych) i głębi, a to jest najważniejsze. Zwróć też uwagę, że wszystkie te Twoje szkice są skupione na jakiejś dużej masie struktur na drugim planie, które wypełniaja prawie całą kompozycję. Nie wiem, czy to było zamierzone, ale dobrze jest sobie narzucać zupełnie różne rozwiązania w ramach jednej paczki- trochę intensywniej mózg pracuje i nie powielasz tych samych patentów na każdym obrazku.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy