Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

załączam wizualizacje robocze łazienki, jeszcze bez dodatków itd. Mam problem z ładnym płytkowianiem, pewnie dlategp że wiem za mało... Ale po to ten dział :) Model buduje w autocadzie, w 3d studio importuje z tolerancja warstw nadanych w autocadzie , tworze material z teksturą wybranych przeze mnie płytek, potem modifikacją UVW map - box - wpisuje wartości płytek, problem jest gdy trzeba przesunąc fugę aby sie pokrywało - bo jak na 1 warstwie mam pare elementow to przesuwa mi sie wszędzie. Jak przesuwać teksturą na danej płaszczyźnie, bądz skuteczniej zrobić płytki ? Proszę jeszcze o jakies inne wskazówki - dopiero zaczynam !

 

renderowane w mental ray [ moze pora przerzucic sie na v ray'a wreszcie...]

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Modeluj w maxie.

Pracuj na maxowych warstwach.

Używaj "Array" i snapów.

Złe mapowanie na drzwiach.

 

Ogólnie jesteś na dobrej drodze

 

Teksturę przesuwasz:

UVW Map --> Gizmo --->Move

 

PZDR

mkeruj

Napisano

Dzięki, no własnie noszę się z zamiarem całkowitego modelnigu w 3d, ale z lenistwa wybiram cad bo program na którym pracuje codziennie i jest mi łatwiej, z bardziej skomplikowanymi bryłami - wszystko przede mną! Prosiłbym o podpowiedź dotyczącą modelowania płytek ceramicznych - aby było widać ze to jest to :)

Napisano

Nie rozumiem dlaczego miałby się przesiadać na v-raya, przecież mental ray to bardzo dobry renderer. Denerwuje mnie to "wreszcie" autora postu. Niby że v-ray to wyższy poziom, a może lepsze wizki na nim wychodzą? Ja kocham Mental Raya:D. a V-raya zamierzam nauczyć się w razie "W", gdybym musiał na nim kiedyś pracować. To tyle na temat rendera, co do wizki: Jeżeli to jest pierwsze podejście do maxa to pewnie długo nad nią siedziałeś. Wg mnie powinieneś pacować nad modelowaniem, mapowaniem, teksturowaniem, i renderingiem (czyli wszystkim;p). Zobacz, jak nakłada się bump mapy, displace mapy, glosiness itd...Mental ray posiada ograomne możliwości w tworzeniu shaderów i daje także gotowe bdobre rozwiązania (arch&designed materials). Napisz jakiej wersji maxa używasz i dawaj większe i wyraźniejsze rendery (korzystaj z hostingów).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności