Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

załączam wizualizacje robocze łazienki, jeszcze bez dodatków itd. Mam problem z ładnym płytkowianiem, pewnie dlategp że wiem za mało... Ale po to ten dział :) Model buduje w autocadzie, w 3d studio importuje z tolerancja warstw nadanych w autocadzie , tworze material z teksturą wybranych przeze mnie płytek, potem modifikacją UVW map - box - wpisuje wartości płytek, problem jest gdy trzeba przesunąc fugę aby sie pokrywało - bo jak na 1 warstwie mam pare elementow to przesuwa mi sie wszędzie. Jak przesuwać teksturą na danej płaszczyźnie, bądz skuteczniej zrobić płytki ? Proszę jeszcze o jakies inne wskazówki - dopiero zaczynam !

 

renderowane w mental ray [ moze pora przerzucic sie na v ray'a wreszcie...]

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

vray sam cudow nie dokona ,tez trzeba go ujazmic ,ale to dobry pomysl zeby sie na niego przesiasc

Napisano

Modeluj w maxie.

Pracuj na maxowych warstwach.

Używaj "Array" i snapów.

Złe mapowanie na drzwiach.

 

Ogólnie jesteś na dobrej drodze

 

Teksturę przesuwasz:

UVW Map --> Gizmo --->Move

 

PZDR

mkeruj

Napisano
  • Autor

Dzięki, no własnie noszę się z zamiarem całkowitego modelnigu w 3d, ale z lenistwa wybiram cad bo program na którym pracuje codziennie i jest mi łatwiej, z bardziej skomplikowanymi bryłami - wszystko przede mną! Prosiłbym o podpowiedź dotyczącą modelowania płytek ceramicznych - aby było widać ze to jest to :)

Napisano

Nie rozumiem dlaczego miałby się przesiadać na v-raya, przecież mental ray to bardzo dobry renderer. Denerwuje mnie to "wreszcie" autora postu. Niby że v-ray to wyższy poziom, a może lepsze wizki na nim wychodzą? Ja kocham Mental Raya:D. a V-raya zamierzam nauczyć się w razie "W", gdybym musiał na nim kiedyś pracować. To tyle na temat rendera, co do wizki: Jeżeli to jest pierwsze podejście do maxa to pewnie długo nad nią siedziałeś. Wg mnie powinieneś pacować nad modelowaniem, mapowaniem, teksturowaniem, i renderingiem (czyli wszystkim;p). Zobacz, jak nakłada się bump mapy, displace mapy, glosiness itd...Mental ray posiada ograomne możliwości w tworzeniu shaderów i daje także gotowe bdobre rozwiązania (arch&designed materials). Napisz jakiej wersji maxa używasz i dawaj większe i wyraźniejsze rendery (korzystaj z hostingów).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności