Napisano 2 Październik 200816 l Po Audi A5 przyszedł czas na Mercedesa CLS :) Przód jest skończony, oprócz świateł i paru drobiazgów. Tyłu zupełnie nie ruszałem, szukam motywacji... (1024x600) Tu zdjęcie wersji którą robię, z tego co zauważyłem jest jakaś po liftingu z innym zderzakiem i grillem. Edytowane 27 Grudzień 200816 l przez KamillM
Napisano 13 Grudzień 200816 l Autor Znalazłem motywację, tyłek skończony: (1024x800) Miejscami jest krzywo, ale to wyjdzie w praniu ;)
Napisano 13 Grudzień 200816 l OOO men ale pociachales ta siatke obok lampy z przodu jak rzeznik normalnie ;) Ja sie nie znam ale chyba tak nie powinno byc i troszku krzywo tez jest .... ale mojej opini nie bierz do serca bo ja to slaby bolek jeszcze jestem :) PZdro (hehe zobaczymy komu lepiej wjdzie ,macie takie male competition teraz :D)
Napisano 13 Grudzień 200816 l Autor Zobacz siatke przy klamce na tylnych drzwiach to się przerazisz ;) Imo nieważne jak wygląda siatka (oczywiście w rozsądnym stopniu), ważne żeby wyglądało dobrze i nie było krzywo :)
Napisano 13 Grudzień 200816 l buahahahahaXD ten sam blad co u mnie:) przod masz od cls 500, tyl od amg
Napisano 14 Grudzień 200816 l Autor Świadomie wziąłem tylny zderzak od amg, nie znazłem dobrych fot tyłka zwykłej clski :\
Napisano 17 Grudzień 200816 l Autor (1280x600) Dodałem parę detali + render jest ciut wyraźniejszy :)
Napisano 17 Grudzień 200816 l fajnie Ci idzie, boczna linia za slabo zaznaczona i ogolnie na boku cos mi nie pasi, za to fajnie Ci tylek wyszedl i te przetloczenia, czekam na updaty;)
Napisano 21 Grudzień 200816 l Autor Bocznym przetłoczeniem zajmę się niedługo, a w międzyczasie up: (hi-res) Lusterko trochę koślawe, ale popracuję nad nim... Aha, przydałyby się jakieś komentarze, wskazówki, krytyki :P
Napisano 21 Grudzień 200816 l no lusterko koślawe trochę , te bieżniki opon mi trochę nie pasują, no i trochę te światła przednie ale na upartego mogą być. Ogólnie autko bardzo mi się podoba(szczególnie tablica rejestracyjna).
Napisano 21 Grudzień 200816 l Autor Poprawię ;d W jakim aspekcie odnośnie ramki? Jeśli chodzi o ramkę jako wynalazek - nie wiem. Jeśli chodzi o kształt i rozkład dziur - z referki. Jeśli chodzi o użycie - Ty byłeś pierwszy :D
Napisano 22 Grudzień 200816 l Jeśli chodzi o użycie - Ty byłeś pierwszy :D PRAWIDLOWA ODPOWIEDZ ! punkt :D
Napisano 24 Grudzień 200816 l Autor (1280x800) Wszelkie uwagi, wskazówki, porady, krytyki mile widziane - render nie jest moją mocną stroną ;] Przy okazji, Wesołych Świat wszystkim! :)
Napisano 24 Grudzień 200816 l cześć, Wesołych Swiąt, model fajnie wygląda, tylko dziwny ten materiał czarny miał chyba on podchodzić pod chrom widać na nim ziarnistość lakier w niektóry miejscach fajnie wygląda ale w niektórych plastikowo :)ale sam model fajny
Napisano 25 Grudzień 200816 l Autor Chrom poprawiłem, a co do lakieru to może to wina koloru - zrobiłem dwie wersje, imo beż jest ładniejszy :) Nie patrzeć na lusterko bo wysypało mi trochę bugów przy imporcie :P Proszę o komentarze, uwagi na temat rendera i modelu! :)
Napisano 26 Grudzień 200816 l Model jest spoko, render nie. Ten beż bardzo mi sie podoba i wg. mnie powinien zostac. Co do rendera pobaw sie ustawieniami az dojdziesz do efektu który cie zadowala. Popraw tez studio bo wygląda nieciekawie jak dla mnie. Ale wiesz ja sie nie znam i nie musisz mnie słuchac ^^ Pozdrawiam i życze powodzenia.
Napisano 27 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za komenta. Ja też się w zasadzie nie znam, to dopiero mój drugi studyjny render :P Zmiękczyłem odbicia na lakierze i rozjaśniłem trochę studio. Chcę uzyskać dosyć jednolite tło, co jeszcze nie do końca mi się udaje.
Napisano 27 Grudzień 200816 l Mozesz łatwo i szybko poprawic wrazenia wizualne dodajac podloge wewnatrz auta bo zauwaz ze cien przy progach sugeruje ze to tylko blacha. A tak to model nabierze rzeczywistej masy. Ten materiał swiatel do mnie nie przemawia(zbyt matowy sie wydaje), a za to reszta niczego sobie. aha I oddal troche kamere zeby poprawic kompozycje. Powodzenia;)
Napisano 28 Grudzień 200816 l Autor I to się nazywa pomoc! Dzięki :) Jeszcze gdzieniegdzie jest ziarno, ale w finalnym renderze obiecuję, że zniknie :D
Napisano 28 Grudzień 200816 l hehe kolejna pomoc, nie mozesz "zmiekczac" odbic na lakierze poprzez jego ustawienia (pamietaj ze lusterko i inne duperele sie w nim odbijaja i to naprawde widac), musisz to robic poprzez ustawienia studia
Napisano 28 Grudzień 200816 l Czemu przod taki niedoswietlony w porownaniu z tylem? Felgi robia wrazenie cieniutkich, dopiero jak sie przyjrzec, to widac, ze maja grubosc, ale to moze wina rendera i mi sie kolor nie podoba ;p teraz clsik wyglada, jak dla kobiety ;p ale rzecz gustu. A ogolne wrazenie dobre, bardzo fajnie;)
Napisano 17 Styczeń 200916 l Autor Co prawda dałem już pracę do FW, ale bawię się z exteriorem: hi-res Co poprawić? Może ktoś wytłumaczyć skąd te kolorowe plamki z przodu? :|
Napisano 18 Styczeń 200916 l napewno padajacy cien, znaku a auta... no i jego odcien (zeby byl taki jak znaku)
Napisano 18 Styczeń 200916 l drzwi i fragment kolo zderzaka napewno nie bedzie prosty :) uGOlnie to wyglada lepiej niz gorzej :)
Napisano 18 Styczeń 200916 l ciut sztucznie wyglada w tym tle.. cien pod nim taki jakis blady, mysle ze powinien byc mocniejszy. no i to co mi sie rzuciło w oczy.. znak sygnalizuje ze samochod jedzie pod prąd :) pozdr :)
Napisano 19 Styczeń 200916 l Autor Dzięki za odzew! k_gabra, cień poprawiony, choć idealnie nie mogę trafić w odpowiedni kąt :( SereCk, możesz pokazać dokładnie w którym miejscu nie jest prosto? zolwik, kurczę ten znak właśnie nie pasuje... a nie dam samochodu na drugi pas, bo nie będzie pasować kadr :\ Odkryłem też skąd się biorą kolorowe kropy - o dziwo od wysokiego light cache :| hi-res
Napisano 19 Styczeń 200916 l mam wrażenie, że hdrka jest źle ułożona i jest w niskiej rozdzielczości. na hdri location jest jedna darmowa - z nią możesz sobie popróbować też.
Napisano 19 Styczeń 200916 l Autor Chodzi Ci o tło czy odbicia? Bo tło ma rzeczywiście mniejszą rozdzielczość... Tamte hdrki z hdri-location przerabiałem już, te dostałem za darmo z 3six0 po wpisaniu kodu promocyjnego ;)
Napisano 19 Styczeń 200916 l odbicia w lakierze jakieś "rozpikeslowane" są. poka te hdrki darmowe... ;) Jak ktoś ma jakieś ze studia to mógłby też tu zapostować :D
Napisano 19 Styczeń 200916 l Autor HDRI, a tu backplate'y: Jeśli kogoś to zainteresuje a nie chce mu się rejestrować (promocode podam na pw, nie wiem czy mogę go tak publicznie udostępniać) to mogę wrzucić gdzieś hdrkę i dowolne tło :) trosiek, studyjnych też trochę mam, ale imo żadna rewelacja - link Co do odbić, może to przez lakier, pobawię się nim trochę :f
Napisano 20 Styczeń 200916 l dalej ten cien pod samochodem nie jest najlepszy, moze jesli bylo by widac bierznik to bylo by lepiej. moze sproboj dac mocniejsze swiatlo, i zmienic material opon ;) do tego dziwnie pofalowane odbicia na masce, mam wrazenie jakby blacha sie wgiela :D pozdr
Napisano 20 Styczeń 200916 l auto za ciemne jest po mojemu do tła a co do HDRI tu masz napisane dokładnie na jakich zasadach można używać tej mapki http://www.cg-cars.com/forum/showthread.php?t=5972
Napisano 20 Styczeń 200916 l Taki fajny model , ale render skaszanił go :( Ja bym na twoim miejscu zrobił jakieś małe ładne studio.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor zolwik, zmieniłem lakier i rozjaśniłem trochę materiał opon (nie podobają mi się jeszcze te kropki na oponach). dynia, dzięki, ale już to widziałem na innym forum ;) Black Pantera, naprawdę jest aż tak źle? :P Studio już robiłem, ale nie wykluczam drugiego podejścia. hi-res Nie wiem już co poprawić, żeby wyglądało to lepiej... Wszelkie wskazówki mile widziane :)
Napisano 21 Styczeń 200916 l Mi nie pasuje poprostu tło.Mam ciągłe wrażenie że nie jest do końca ten samochód wpasowany w to tło.Szczególnie tył.Tak jakby wóz był nachylony.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Auto jedzie pod prąd na potrzeby kadru :P Exterior mi się znudził :D (ale jeszcze do niego wrócę) - zabrałem się znowu za studio, praktycznie od nowa: hi-res Jak to ogólnie wygląda? Czysty render, bez psa. Chodzi mi głównie o ocenę lakieru i studia, bo głównie nad tym siedziałem, a reszta jest jeszcze do poprawy.
Napisano 28 Styczeń 200916 l co zlego sie dzieje przy profilu gornej czesci zderzaka i laczeniu z przetloczeniem w nadkolu
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Black Pantera, wiem, to od słabego gi :\ M4rcus, możesz pokazać gdzie? Bo szczerze mówiąc trochę skomplikowałeś tego posta :D
Napisano 28 Styczeń 200916 l To efekt tych trójkątów w siatce. Zrób poprawną siatkę bez trójkątów to unikniesz takich baboli nad kołem. Jak się dobrze przyjrzeć to całe otoczenie reflektora jest skopane. a co do exteriora to samochód za duży i wydaje mi się, że zdjęcie jest zrobione krótszą ogniskową niż twoja kamera. samochód jest troszkę jakby za płaski.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Trójkąty są - zgoda, nawet nie tylko tam. Ale nie bardzo wiem co jest złego w tym miejscu. Przyjrzę się temu łączeniu, ale wydaje mi się, że to po prostu odbicie daje taki złudny efekt. bartolomeo, już bez przesady z tym skopanym otoczeniem reflektora :) Co do exteriora - tu też się zgodzę, ustawię kamerkę od początku i pewnie przy innym tle. Dzięki za komenty.
Napisano 29 Styczeń 200916 l no jakby Ci tu powiedzieć... Nie każdy trójkąt w meshu to błąd i zło... Ale w tak newralgicznych meisjcach jak łuki i zaokraglenia nie powinno ich być.
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor Nie musisz mnie pouczać jaki efekt na siatkę mają trójkąty, bo doskonale to wiem :) Chodzi o to, że w tym miejscu nic strasznego się nie dzieje, obejrzałem je dookoła z nałożonym na samochód materiałem z wysokim glossem. Zmienię odbicie w tym miejscu, bo rzeczywiście może trochę wprowadzać w błąd. pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto