Skocz do zawartości

Konwersja na poly i ekstrakcja inputów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sprawa wygląda tak: dostałem plik mayi i chce przenieść model z niego do xsi, wszystko leci ładnie, pięknie z wyjątkiem rurek, które są zrobione przez extrude along spline. Moje pytanie: jak z tego wyciągnąć imputy, tj. żebym dostał extrudowany profil i ścieżke jego extrudowania lub jak to po prostu skonwertować na zwykłe poly, żebym miał referencje jak sobie będę nowe malował.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli to jest już poly, możesz skasować historię obiektu (Edit -> Delete All -> History). Wówczas wszystkie inputy znikną i będziesz miał tylko shapeNode.

Jeśli to nie jest poly, przekonwertuj na poly i wtedy usuń historię.

  • Like 1
Napisano

Dzięki, po skasowaniu historii w końcu udało się przenieść mesha.

A może jednak da się wyciągnąć składowe extrude'a ? Bo to taka niewolnicza robota odtwarzanie tego (tym bardziej, że jest troche tych rurek i kabli)

Napisano

hej,

oczywiście ze można, tylko trzeba wiedzieć co się dzieje w DG, przykład:

cube i dwa extrudy:

[ATTACH]59088[/ATTACH]

możesz zaznaczyć wezel Extrude i w Node Behavior wybrac Has no Effect.

Czasami Maya stawia obiekty Intermediate Object które sa obiektami przejściowymi. Btw z każdego węzła który jest na screenie możesz wyciągnąć "dane" jak geometria była tworzona krok po kroku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności