streaker Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Sprawa wygląda tak: dostałem plik mayi i chce przenieść model z niego do xsi, wszystko leci ładnie, pięknie z wyjątkiem rurek, które są zrobione przez extrude along spline. Moje pytanie: jak z tego wyciągnąć imputy, tj. żebym dostał extrudowany profil i ścieżke jego extrudowania lub jak to po prostu skonwertować na zwykłe poly, żebym miał referencje jak sobie będę nowe malował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Jeśli to jest już poly, możesz skasować historię obiektu (Edit -> Delete All -> History). Wówczas wszystkie inputy znikną i będziesz miał tylko shapeNode. Jeśli to nie jest poly, przekonwertuj na poly i wtedy usuń historię. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Dzięki, po skasowaniu historii w końcu udało się przenieść mesha. A może jednak da się wyciągnąć składowe extrude'a ? Bo to taka niewolnicza robota odtwarzanie tego (tym bardziej, że jest troche tych rurek i kabli) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bareja Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 hej, oczywiście ze można, tylko trzeba wiedzieć co się dzieje w DG, przykład: cube i dwa extrudy: [ATTACH]59088[/ATTACH] możesz zaznaczyć wezel Extrude i w Node Behavior wybrac Has no Effect. Czasami Maya stawia obiekty Intermediate Object które sa obiektami przejściowymi. Btw z każdego węzła który jest na screenie możesz wyciągnąć "dane" jak geometria była tworzona krok po kroku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now