Jump to content

Konwersja na poly i ekstrakcja inputów


streaker

Recommended Posts

Sprawa wygląda tak: dostałem plik mayi i chce przenieść model z niego do xsi, wszystko leci ładnie, pięknie z wyjątkiem rurek, które są zrobione przez extrude along spline. Moje pytanie: jak z tego wyciągnąć imputy, tj. żebym dostał extrudowany profil i ścieżke jego extrudowania lub jak to po prostu skonwertować na zwykłe poly, żebym miał referencje jak sobie będę nowe malował.

Link to comment
Share on other sites

hej,

oczywiście ze można, tylko trzeba wiedzieć co się dzieje w DG, przykład:

cube i dwa extrudy:

[ATTACH]59088[/ATTACH]

możesz zaznaczyć wezel Extrude i w Node Behavior wybrac Has no Effect.

Czasami Maya stawia obiekty Intermediate Object które sa obiektami przejściowymi. Btw z każdego węzła który jest na screenie możesz wyciągnąć "dane" jak geometria była tworzona krok po kroku.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy