Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sprawa wygląda tak: dostałem plik mayi i chce przenieść model z niego do xsi, wszystko leci ładnie, pięknie z wyjątkiem rurek, które są zrobione przez extrude along spline. Moje pytanie: jak z tego wyciągnąć imputy, tj. żebym dostał extrudowany profil i ścieżke jego extrudowania lub jak to po prostu skonwertować na zwykłe poly, żebym miał referencje jak sobie będę nowe malował.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli to jest już poly, możesz skasować historię obiektu (Edit -> Delete All -> History). Wówczas wszystkie inputy znikną i będziesz miał tylko shapeNode.

Jeśli to nie jest poly, przekonwertuj na poly i wtedy usuń historię.

Napisano
  • Autor

Dzięki, po skasowaniu historii w końcu udało się przenieść mesha.

A może jednak da się wyciągnąć składowe extrude'a ? Bo to taka niewolnicza robota odtwarzanie tego (tym bardziej, że jest troche tych rurek i kabli)

Napisano

hej,

oczywiście ze można, tylko trzeba wiedzieć co się dzieje w DG, przykład:

cube i dwa extrudy:

[ATTACH]59088[/ATTACH]

możesz zaznaczyć wezel Extrude i w Node Behavior wybrac Has no Effect.

Czasami Maya stawia obiekty Intermediate Object które sa obiektami przejściowymi. Btw z każdego węzła który jest na screenie możesz wyciągnąć "dane" jak geometria była tworzona krok po kroku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności