Napisano 15 Październik 200816 l Sprawa wygląda tak: dostałem plik mayi i chce przenieść model z niego do xsi, wszystko leci ładnie, pięknie z wyjątkiem rurek, które są zrobione przez extrude along spline. Moje pytanie: jak z tego wyciągnąć imputy, tj. żebym dostał extrudowany profil i ścieżke jego extrudowania lub jak to po prostu skonwertować na zwykłe poly, żebym miał referencje jak sobie będę nowe malował.
Napisano 15 Październik 200816 l Jeśli to jest już poly, możesz skasować historię obiektu (Edit -> Delete All -> History). Wówczas wszystkie inputy znikną i będziesz miał tylko shapeNode. Jeśli to nie jest poly, przekonwertuj na poly i wtedy usuń historię.
Napisano 16 Październik 200816 l Autor Dzięki, po skasowaniu historii w końcu udało się przenieść mesha. A może jednak da się wyciągnąć składowe extrude'a ? Bo to taka niewolnicza robota odtwarzanie tego (tym bardziej, że jest troche tych rurek i kabli)
Napisano 20 Październik 200816 l hej, oczywiście ze można, tylko trzeba wiedzieć co się dzieje w DG, przykład: cube i dwa extrudy: [ATTACH]59088[/ATTACH] możesz zaznaczyć wezel Extrude i w Node Behavior wybrac Has no Effect. Czasami Maya stawia obiekty Intermediate Object które sa obiektami przejściowymi. Btw z każdego węzła który jest na screenie możesz wyciągnąć "dane" jak geometria była tworzona krok po kroku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto