jacenty Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 jeszcze nie skonczona wlosy uszy i brwi do wykonczenia... http://img222.imageshack.us/my.php?image=kolo3kt6.jpg
Ex3 Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Jo jak poprawisz uszy to będzie całkiem zacna główka ;) A pokaż jeszcze siatę i napisz jakich map używałeś
wizz Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 fajniutka głowa, maya 09 ? :D jak sie sprawuje ? :)
Kruku Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Spoko, ale ;] proporcje(za duże oczy, nos), trochę sztuczna ta texura skóry
jacenty Posted October 16, 2008 Author Posted October 16, 2008 Rozdzialka 2k x 1k 3 mapy (color normal i spec) Modelowanie MB 2009.. Maya 09 jest ok dodali w sumie pare pierdol z maxa ale jakze ich przedtem brakowalo, teraz to widze:) co do proporcji hmm proporcje moze sa ok , ale normale chamsko mi sie wypalily i w niektorych miejscah pewne rzeczy posplaszczalo i zginela troche kraglosc i np nos moze wydaje sie za szeroki itp.No coz szczerze powiedziawszy dopiero sie ucze mudboxa .Niekoncze tego modelu tylko jade od poczatku nowa wersje. A co do textury- to nie render zeby w vieporcie wygladal jak realistyczna skora. POzatem chcailem osiagnac taki efekt cos na wozr shaderow mass efect.
rzuq Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Mnie sie podoba, fakt faktem ta normalka na wlosach to chyba troche nie do konca oraz "matrwe" oczy. Wypalales w mb czy majce? Testowales kolorowanie w mb? pozdrawiam
Kusanagi Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 fajna glówka jakby byl jakis fajny shaderek to pewnie i skóra by duzo lepiej wygladala
ledyr Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 ładnie, pokaz jak mapki wygladaja to podpowiemy cos :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now