Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jo jak poprawisz uszy to będzie całkiem zacna główka ;)

A pokaż jeszcze siatę i napisz jakich map używałeś

Napisano

fajniutka głowa, maya 09 ? :D jak sie sprawuje ? :)

Napisano

Spoko, ale ;] proporcje(za duże oczy, nos), trochę sztuczna ta texura skóry

Napisano
  • Autor

Rozdzialka 2k x 1k 3 mapy (color normal i spec) Modelowanie MB 2009..

Maya 09 jest ok dodali w sumie pare pierdol z maxa ale jakze ich przedtem brakowalo, teraz to widze:)

co do proporcji hmm proporcje moze sa ok , ale normale chamsko mi sie wypalily i w niektorych miejscah pewne rzeczy posplaszczalo i zginela troche kraglosc i np nos moze wydaje sie za szeroki itp.No coz szczerze powiedziawszy dopiero sie ucze mudboxa .Niekoncze tego modelu tylko jade od poczatku nowa wersje.

A co do textury- to nie render zeby w vieporcie wygladal jak realistyczna skora. POzatem chcailem osiagnac taki efekt cos na wozr shaderow mass efect.

Napisano

Mnie sie podoba, fakt faktem ta normalka na wlosach to chyba troche nie do konca oraz "matrwe" oczy. Wypalales w mb czy majce? Testowales kolorowanie w mb?

 

pozdrawiam

Napisano

fajna glówka

jakby byl jakis fajny shaderek to pewnie i skóra by duzo lepiej wygladala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności