Napisano 16 Październik 200816 l jeszcze nie skonczona wlosy uszy i brwi do wykonczenia... http://img222.imageshack.us/my.php?image=kolo3kt6.jpg
Napisano 16 Październik 200816 l Jo jak poprawisz uszy to będzie całkiem zacna główka ;) A pokaż jeszcze siatę i napisz jakich map używałeś
Napisano 16 Październik 200816 l Spoko, ale ;] proporcje(za duże oczy, nos), trochę sztuczna ta texura skóry
Napisano 16 Październik 200816 l Autor Rozdzialka 2k x 1k 3 mapy (color normal i spec) Modelowanie MB 2009.. Maya 09 jest ok dodali w sumie pare pierdol z maxa ale jakze ich przedtem brakowalo, teraz to widze:) co do proporcji hmm proporcje moze sa ok , ale normale chamsko mi sie wypalily i w niektorych miejscah pewne rzeczy posplaszczalo i zginela troche kraglosc i np nos moze wydaje sie za szeroki itp.No coz szczerze powiedziawszy dopiero sie ucze mudboxa .Niekoncze tego modelu tylko jade od poczatku nowa wersje. A co do textury- to nie render zeby w vieporcie wygladal jak realistyczna skora. POzatem chcailem osiagnac taki efekt cos na wozr shaderow mass efect.
Napisano 19 Październik 200816 l Mnie sie podoba, fakt faktem ta normalka na wlosach to chyba troche nie do konca oraz "matrwe" oczy. Wypalales w mb czy majce? Testowales kolorowanie w mb? pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200816 l fajna glówka jakby byl jakis fajny shaderek to pewnie i skóra by duzo lepiej wygladala
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto