ptaszek Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Pomozcie chlopaki :0 Czemu DOF w mentalu renderuje sie tak zkaszaniony? jak temu zaradzic? i czy da sie jakos podejsc do DOF'a celniej czy tylko zostaje okreslenie odleglosci od kamery, czasu (migawki?) i skali obszaru ostrego? Jakos ta metoda wydaje mi sie zbyt toporna jak na taki program. :) wiec zakladam ze jestem niedouczony :)) pozdrawiam
Luki Luki Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 luknij na te skrypty, ktorys moze bedzie dobry do lepszego ustawiania ostrosci: http://www.highend3d.com/maya/downloads/advanced_search.php?s%5Btitle%5D=dof byl kiedys taki Andrew Camenisha, ale gosc nie ma juz strony chyba i nie wiem gdzie go szukac. A co do jakosci, bo sadze ze o to Ci chodzi, to wiem ze dof w mentalu potrzebuje wysokich ustawien, ale ktorych to nie wiem, jakos nie bawilem sie tym nigdy. Moze lepiej wyrzucac z-buffer i dodawac dof w postprodukcji? pluginem rosenmanna do photoshopa albo jakimis fuzjowymi czy afterowymi filtrami?
streaker Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Jakość dof'a zależy stricte od ustawień samplingu (głównie min, max level i sampling contrast). Metoda druga to rasterizer - szybko, ale okupione wieloma zastrzeżeniami i nie do każdej sceny się nadaje. czy da sie jakos podejsc do DOF'a celniej czy tylko zostaje okreslenie odleglosci od kamery, czasu (migawki?) i skali obszaru ostrego? A czego więcej ci trzeba ? Możesz jeszcze pooglądać lens shadera mia_bokeh_lens
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się