Guest kakaku Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 Witam. W 3ds Max jest funkcja Attach, ktora laczy 2 pkt w jeden. Gdzie jest taka opcja w maya i jak dokladnie sie z niej korzysta? Wydaje mi sie ze bedzie to zakladka Curves, lecz nie wiem ktora teraz opcja i jaks ie tego uzywa...
Guest kakaku Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 17 osob juz to przegladalo i nikt nie wie jak to sie robi? ;>
ca mel Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 A jakie punkty chceszpołączyć ? Punkty krzywej, wierzcholki poligonow czy cv od nurbsa ?
x_X Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 kakaku pewnie wiedzą ale nie mają ochoty powtarzać rzeczy oczywistych... Wszystko znajdziesz w helpie a jeśli nie znasz angielskiego to polecam słownik i słowo po słowie tłumaczyć, bo nie ujedziesz daleko bez znajomości angielskiego w grafice 3d. A teraz żeby nie było ze jestem nieczułą świnią: Jak chcesz połączyć 2 vertexy to najpierw musisz zaznaczyć jeden i za pomocą move tool trzymając klawisz "v" wciśnięty przysunąć do 2 vertexa zaznaczyć oba i w menu Edit Mesh jest opcja Marge. + klikajac w opcje Marge możesz dostosować odległość maksymalną pomiędzy vertexami, i to czy ma łączyć jednorazowy tylko 2 vertexy. Zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem jest danie małej liczby np: 0.0010. Pozdrawiam i życzę wytrwałości!
Guest kakaku Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 Dzieki wielkie x_X, chodzilo mi wlasnie o te vertexy xD Jeszcze raz dzieki
ca mel Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 to jest jeszcze jedna szybkamozliwosc - zaznaczasz dwa a potem shift+prawy myszy i centralnie do gory. Tam jest polecenie co stapia je i przesuwa na wypadkową pozycje. Pozdr.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now