Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. W 3ds Max jest funkcja Attach, ktora laczy 2 pkt w jeden. Gdzie jest taka opcja w maya i jak dokladnie sie z niej korzysta? Wydaje mi sie ze bedzie to zakladka Curves, lecz nie wiem ktora teraz opcja i jaks ie tego uzywa...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 919
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

17 osob juz to przegladalo i nikt nie wie jak to sie robi? ;>

Napisano

A jakie punkty chceszpołączyć ?

Punkty krzywej, wierzcholki poligonow czy cv od nurbsa ?

Napisano

kakaku pewnie wiedzą ale nie mają ochoty powtarzać rzeczy oczywistych... Wszystko znajdziesz w helpie a jeśli nie znasz angielskiego to polecam słownik i słowo po słowie tłumaczyć, bo nie ujedziesz daleko bez znajomości angielskiego w grafice 3d.

 

A teraz żeby nie było ze jestem nieczułą świnią:

Jak chcesz połączyć 2 vertexy to najpierw musisz zaznaczyć jeden i za pomocą move tool trzymając klawisz "v" wciśnięty przysunąć do 2 vertexa zaznaczyć oba i w menu Edit Mesh jest opcja Marge. + klikajac w opcje Marge możesz dostosować odległość maksymalną pomiędzy vertexami, i to czy ma łączyć jednorazowy tylko 2 vertexy. Zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem jest danie małej liczby np: 0.0010.

 

Pozdrawiam i życzę wytrwałości!

Napisano

Dzieki wielkie x_X, chodzilo mi wlasnie o te vertexy xD Jeszcze raz dzieki

Napisano

to jest jeszcze jedna szybkamozliwosc - zaznaczasz dwa a potem shift+prawy myszy i centralnie do gory. Tam jest polecenie co stapia je i przesuwa na wypadkową pozycje.

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności