Gość kakaku Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Witam. W 3ds Max jest funkcja Attach, ktora laczy 2 pkt w jeden. Gdzie jest taka opcja w maya i jak dokladnie sie z niej korzysta? Wydaje mi sie ze bedzie to zakladka Curves, lecz nie wiem ktora teraz opcja i jaks ie tego uzywa...
Gość kakaku Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 17 osob juz to przegladalo i nikt nie wie jak to sie robi? ;>
ca mel Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 A jakie punkty chceszpołączyć ? Punkty krzywej, wierzcholki poligonow czy cv od nurbsa ?
x_X Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 kakaku pewnie wiedzą ale nie mają ochoty powtarzać rzeczy oczywistych... Wszystko znajdziesz w helpie a jeśli nie znasz angielskiego to polecam słownik i słowo po słowie tłumaczyć, bo nie ujedziesz daleko bez znajomości angielskiego w grafice 3d. A teraz żeby nie było ze jestem nieczułą świnią: Jak chcesz połączyć 2 vertexy to najpierw musisz zaznaczyć jeden i za pomocą move tool trzymając klawisz "v" wciśnięty przysunąć do 2 vertexa zaznaczyć oba i w menu Edit Mesh jest opcja Marge. + klikajac w opcje Marge możesz dostosować odległość maksymalną pomiędzy vertexami, i to czy ma łączyć jednorazowy tylko 2 vertexy. Zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem jest danie małej liczby np: 0.0010. Pozdrawiam i życzę wytrwałości!
Gość kakaku Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Dzieki wielkie x_X, chodzilo mi wlasnie o te vertexy xD Jeszcze raz dzieki
ca mel Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 to jest jeszcze jedna szybkamozliwosc - zaznaczasz dwa a potem shift+prawy myszy i centralnie do gory. Tam jest polecenie co stapia je i przesuwa na wypadkową pozycje. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się